Frans Lammertink

De problemen met boiler, magnetron en oven zijn door monteur vakkundig opgelost. Heel blij mee!!!

Peter

Bosch droger gekocht en laten plaatsen met een verhoger. Communicatie en plaatsen verliep soepel. Dit tegen een concurrerende prijs. Top

Glenn de Groot

Service met een hoofdletter S. Daar kunnen veel andere bedrijven nog een hoop van leren. Wij zijn vakkundig en goed geholpen! Heb je problemen met je witgoed neem dan zeker contact op met Mitchel.

Small

Gisteren een vaatwasser en een combimagnetron in onze keuken gezet.
Echt super profesioneel en hij werke zeer netjes... Kortom Mitchel je bent een topper!!!!!

Jeroen

Zeer goed, zowel qua afspraken als qua service

Manja Burger

Vriendelijke mensen doen hun werk snel en vakkundig

Lisette van der Valk

Dit is een top bedrijf . Klant staat op nummer 1 en de service is geweldig . Ik zou iedereen aanraden weels witgoed te gebruiken

Irene kooi

Zeer goed! Netjes en aardig ..
Ze hadden veel werk maar wat een geduld ! Echte toppers .

Emre Yildirim

Mitchell en Damian hebben service en klanttevredenheid (ook op de lange termijn) hoog in het vaandel staan en hebben dat meerdere keren en op verschillende wijzen aangetoond - chapeau! Kan ze van... Mitchell en Damian hebben service en klanttevredenheid (ook op de lange termijn) hoog in het vaandel staan en hebben dat meerdere keren en op verschillende wijzen aangetoond - chapeau! Kan ze van harte aanbevelen.

Najim

Super goede service. Na een stukke wasmachine, contact opgenomen in de ochtend en in de middag kwam de monteur al langs. Er was duidelijkheid over de prijs en onze wasmachine werd binnen een... Super goede service. Na een stukke wasmachine, contact opgenomen in de ochtend en in de middag kwam de monteur al langs. Er was duidelijkheid over de prijs en onze wasmachine werd binnen een fractie van een seconde gemaakt. Op naar meer wasjes draaien dankzij dit bedrijf 👍🏻😃Dank!