Boer

Geweldige service!

Ronald

Erg plezierig. Hard werkende spontane mensen.

Willem

Werkelijk niets op aan te merken.

Olga Roos

Heldere communicatie, goede informatie en uitleg. Offerte en nota's via app. installatie kostte veel tijd en is perfect gedaan.

sander

Top service, snel en goed gefixt. En heldere communicatie in aanloop naar de afspraak.

Andre

Great service! Fast and very effective. Our noisy fridge was driving us crazy and now it’s been working great for weeks. Will definitely recommend your devices to our friends.

Berdine Hautvast

Goede service aardige jongens

Maarten Bruinsma

Geweldige vakmensen, uitstekend in de communicatie en met een eerlijke prijs. Zoek niet verder.

Charlot

Heel goeie ervaring met dit bedrijf! Vriendelijke jongens die afspraken nakomen en kundig en eerlijk zijn. Ik had een kapotte oude vaatwasser, die hebben ze weggehaald en heb voor een faire prijs... Heel goeie ervaring met dit bedrijf! Vriendelijke jongens die afspraken nakomen en kundig en eerlijk zijn. Ik had een kapotte oude vaatwasser, die hebben ze weggehaald en heb voor een faire prijs een prima 2ehands bij hen gekocht, die ze hebben geïnstalleerd. Super service. Na een aantal dagen belden ze zelfs na om te vragen of alles oké was en de vaatwasser goed werkte. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Mocht ik onverhoopt in de toekomst problemen hebben met witgoed apparaten dan weet ik wie ik moet bellen!

Pieter

Wij hadden een probleem met onze vaatwasser, welke vakkundig is verholpen door Weels Witgoed. Super snelle service, komen afspraken goed na.
Mochten wij in de toekomst nog een keer problemen...
Mochten wij in de toekomst nog een keer problemen ervaren, dan zullen wij zeker weer contact opnemen met dit bedrijf…