Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Corrie Kardinaal

Mooie winkel en vriendelijke medewerkers en zijn keurig geholpen.

Fijn en ruim arsortiment. Goede service en voorlichting.

Fam. Burgstra

Prima advies en begeleiding bij onze aankoop van een bankstel en salontafel. Bezorging was netjes met een advies voor de vloerbedekking.

Voor de koop van een 2/3pers zitbank en een paar fauteuils werden we door diverse mensen geadviseerd :
Weber in Elburg !!! En hier hebben we geen spijt van gehad .

We werden op een vriendelijke, respectvolle en niet opdringerige manier behandeld bij zowel het oriënteren op de aankoop van in dit geval een hoekbank en bij de uiteindelijke latere aankoop van dit... We werden op een vriendelijke, respectvolle en niet opdringerige manier behandeld bij zowel het oriënteren op de aankoop van in dit geval een hoekbank en bij de uiteindelijke latere aankoop van dit product.

Dave Knijnenberg

Wij hebben een hoekbank gekocht bij weber woonwereld Elburg. Zijn meerdere malen langs geweest, elke keer hetzelfde goede gevoel! De service en het advies is van zeer hoge kwaliteit, het personeel... Wij hebben een hoekbank gekocht bij weber woonwereld Elburg. Zijn meerdere malen langs geweest, elke keer hetzelfde goede gevoel! De service en het advies is van zeer hoge kwaliteit, het personeel weet waar ze het over hebben.

ja

Goede ervaring, klantvriendelijk zowel in winkel als bezorgers

Deskundig en plezierig geadviseerd

Op goede vrijdag na een blamage bij andere woonwinkel zeer goed geholpen door de dame bij weber. super blij met de hulp en de keuze voor mijn nieuwe bank en fauteuils. de mannen die kwamen... Op goede vrijdag na een blamage bij andere woonwinkel zeer goed geholpen door de dame bij weber. super blij met de hulp en de keuze voor mijn nieuwe bank en fauteuils. de mannen die kwamen bezorgen, ook zeer vriendelijk en in no time stond mijn bank op de gewenste plek. dik tevreden!