8.2/10
8.2/10

Lisanne den Ouden

Ik had een kettinkje besteld voor een vriendin. Op de site stond binnen 2 werkdagen maar dat bleek dus snelle levering te zijn... de normale aflevering is 3 dagen dus ook nog echt super snel!! Omdat... Ik had een kettinkje besteld voor een vriendin. Op de site stond binnen 2 werkdagen maar dat bleek dus snelle levering te zijn... de normale aflevering is 3 dagen dus ook nog echt super snel!! Omdat ik dat dus niet wist heb ik via Instagram contact gezocht en binnen een kwartier wist ik hoe alles zat! De ketting kwam echt super aan en zat mooi verpakt.

Ik had een kettinkje besteld op deze site.

Henny Haverkamp

Supersnel geleverd in een heeeeele mooie verpakking. Netjes verzorgd en een mooie ketting.

Faceless Friends

Ik ben echt super tevreden met alle producten die ik heb besteld bij jullie!

Katja

Prima! zal in de toekomst zeker weer iets bestellen. De teckel ketting staat al op mn verlanglijstje

Olivia

Heel klantvriendelijk en een snelle levering!

Mooie producten, snelle levering

Beetje lastig beoordelen wel als je je bestelling nog niet hebt ontvangen binnen de gestelde termijn..

Reactie Wander Garden:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je review. Ik zie dat je op woensdag een bestelling bij ons hebt geplaatst en hebt gekozen hebt voor snelle verzending (verzending binnen 2 werkdagen). Je bestelling is ook binnen 2 werkdagen verzonden, op donderdag is hij met de post meegegaan (binnen 1 werkdag). Helaas is de post rond de kerstdagen alleen iets vertraagd en werd de post die op donderdag 22 december is verstuurd pas 27 december bezorgd. Ik snap dat dat vervelend kan zijn aangezien het wellicht een cadeau was. Echter is hij dus wel gewoon binnen de gestelde termijn verstuurd.
Groet,
WanderGarden

De ketting die ik heb besteld was wat kleiner dan ik gedacht had. Levering was binnen 5 dagen (zat een weekend tussen) en was verder helemaal prima.