VvAA

Gemak van aanvragen van de VvAA autoverzekering
Communicatie na het aanvragen van de VvAA autoverzekering
Duidelijkheid van de productinformatie bij oriëntatie
7.8/10

Huyts

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Overname van mijn lease-auto in privé

Zo doorgaan!

Patricia

Ik heb bij de aanschaf van een andere auto contact gehad met een medewerker van Ledenservice om advies in te winnen over de autoverzekering. Hierna heb ik deze telefonisch afgesloten.

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Het product komt tegemoet aan mijn wensen en in mijn ogen is de prijs/kwaliteit in balans. Daarnaast ben ik ben werkzaam bij VvAA en krijg hierdoor personeelskorting.
Dat is mooi...
Dat is mooi meegenomen natuurlijk!

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

De autoverzekering is niet erg onderscheidend met autoverzekeringen van andere aanbieders. Als ik zorgprofessional zou zijn zie ik waarschijnlijk het voordeel niet om deze verzekering bij VvAA af te... De autoverzekering is niet erg onderscheidend met autoverzekeringen van andere aanbieders. Als ik zorgprofessional zou zijn zie ik waarschijnlijk het voordeel niet om deze verzekering bij VvAA af te sluiten. De aanvullende verzekering voor de dokterstas is voor veel zorgprofessionals niet (meer) van toepassing. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld iets als 'vervangend vervoer de eerste 3 dagen gratis' wel erg aantrekkelijk én onderscheidend is.

Hanneke Veenhof

Snel geregeld!!

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Aantrekkelijke korting (personeel VvAA)

Prima advies gekregen

nieuwe auto
andere verzekeringen lopen ook bij VVAA

BvN

Snel regelen van nieuwe autoverzekering vooruitlopend op een te verwachten aankoop

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

heb ook andere autoverzekeringen lopemn

Annemarie

Erg vriendelijk en klantgericht, bijv bellen naar garage voor chassis nr

Reeds klant

D

Het afsluiten ging erg gemakkelijk via de site van VvAA, waardoor ik binnen no time met mijn nieuwe auto de weg op kon

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Dankzij de korting die ik krijg vanwege mijn studie, was de autoverzekering van VvAA goedkoper dan de andere verzekeringen die ik had bekeken

Sjors

Prima vlot geregeld

Al eerdere verzekeringen, vertrouwen

Dirk

Prettig , snel telefonisch ontact. Correcte afwerking offerte en afsluiten.

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Al heel lang lid, moeizame communicatie vorige erzekeri ng

Neen

Nvt

Prima voorlichting en snelle afhandeling

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Alle verzekeringen bundelen met goede prijs en duidelijke communicatie

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Het zou heel erg fijn zijn om alle communicatie over de verzekeringen te bundelen per mail: ik krijg nu 6 afzonderlijke mailtjes. Ook op de rekening is het fijn om 1 bedrag afgeschreven te zien in... Het zou heel erg fijn zijn om alle communicatie over de verzekeringen te bundelen per mail: ik krijg nu 6 afzonderlijke mailtjes. Ook op de rekening is het fijn om 1 bedrag afgeschreven te zien in plaats van alles apart.