VvAA

Wat vond u van het gemak van aanvragen van de VvAA verzekering?
Wat vond u van de duidelijkheid van de productinformatie bij uw orientatie?
Wat vond u van de communicatie na het aanvragen van uw VvAA verzekering?
8.2/10
Heeft u tijdens het afsluiten van de VvAA verzekering telefonisch contact met een adviseur van onze Ledenservice gehad? Zo ja, hoe waren uw ervaringen?

Betrof update van een al langer lopende Rechtsbijstand verzekering!

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Verzekering dekte ook nog mijn arbeidsverleden ( reeds 10 jr. pens. )

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Lange tijd lukte dit niet. bleek door niet ingevulde IBAN te zijn. had dit eerder al 2 keer geprobeerd om aan te passen, maar dit lukte niet. uiteindelijk via contactformulier wel gelukt en kon hem... Lange tijd lukte dit niet. bleek door niet ingevulde IBAN te zijn. had dit eerder al 2 keer geprobeerd om aan te passen, maar dit lukte niet. uiteindelijk via contactformulier wel gelukt en kon hem hierna afsluiten. echter nog geen bevestiging per mail gehad

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

een stuk goedkoper dan de huidige verzekering die ik had

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Zou fijn zijn om eerder een bevestigingsmail te krijgen, zodat je weet dat hij goed is afgesloten

Goed verlopen, genoeg informatie maar niet teveel.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Recent gestart als fysiotherapeut.

Nvt

Het was even zoeken maar eenmaal gevonden en goed lezen duidelijk.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Ben bekend met de vvaa en ttevreden met wat er wordt geboden en hoe er gehandeld wordt bij calamiteiten

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Zou alle voorwaarden misschien een verkorte versie maken met dan verwijzingen naar waar de eventuele punten dan verder worden beschreven. Nu is het veel leeswerk en niet altijd even duidelijk.

Eenvoudig

Had ik nodig

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Er was geen enkele communicatie na afloop van het afsluiten van mijn verz. Ik weet nu nog niets

Het ging snel, duidelijke taal, duidelijke info en ook gemakkelijk aan de telefoon / email.

Gestart als ZZp-er

nvt

Soepel en snel

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Goedkopere optie als jonge professional

Nvt

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Omdat ik alles bij de vvaa heb verzekerd, deze was de laatste Alles onder ��n dak

Bedankt!

Zoalselk jaar score ik 2 van mijn auto's en \"sluimer\" de verzekering. VolvoC70 uit 2002 en Lexus GS300 uit 2006. Zgn hobbyauto's. Het hervatten of schorsen gaat altijd vlot. De laatste... Zoalselk jaar score ik 2 van mijn auto's en \"sluimer\" de verzekering. VolvoC70 uit 2002 en Lexus GS300 uit 2006. Zgn hobbyauto's. Het hervatten of schorsen gaat altijd vlot. De laatste keer was het moeizaam. Moest overleg komen met afd.acceptatie. zei de meneer. Niet nodig zei ik. Vorige keer met een dame heel snel. Dat was jammer. NB ik rijd paar duizend km per jaar met de Lexus. De V70 en de Camry zijn de normaal gebruikte auto's door mijn vrouw en mij.

Doe ik al 50 jaar.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Krijg regelmatig de indruk dat, als ik bel, ik iemand tref die thuis werkt. Ik mis zeker de vertrouwde contactpersoon van vroeger. Die ook ons thuis bezocht. Is zeker niet meer van deze tijd.. ..

heer van Westreenen

Prima. Enige vervelende was dat ik moest bellen om mijn Belgische adres door te geven, vrij onnodige stap dunkt me.

Gevoel van betrouwbaarheid.

Zie eerder.