Overzichtelijk, makkelijk doorgeschakeld vanaf de site van de verkoper.

duidelijk, alle producten overzichtelijk onder elkaar.

Bij de video's staat de camera niet altijd goed opgesteld waardoor niet alles zichtbaar is.

Vuurwerk is kwalitatief goed.

Gestructureerd. Zowel de manier waarop de aankoopprocedure wordt doorlopen als tijdens de uitgifte. Pluspunt vind ik dat de dag en het tijdstip van afhalen moeten worden aangegeven.

Jammer dat je per uitgegeven folder moet bestellen en geen combinatie kunt maken van het vuurwerk wat op de (volgens mij) drie verschillende sites wordt aangeboden. De-vuurpijl.nl, vuurwerktotaal.nl... Jammer dat je per uitgegeven folder moet bestellen en geen combinatie kunt maken van het vuurwerk wat op de (volgens mij) drie verschillende sites wordt aangeboden. De-vuurpijl.nl, vuurwerktotaal.nl en zenavuurwerk.nl.

Het is een aantal keer gebeurd dat vuurwerk besteld tijdens de voorverkoop was uitverkocht. Met het bestellen in de voorverkoop hoop ik juist te voorkomen dat vuurwerk is uitverkocht.

Paula Philipse

Top, super geregeld

Goede snelle service

Snel en duidelijk

overzichtelijk

overzicht vlak voor betaling (keuze bank)

P van der Korput

Goede ervaring, producten zijn makkelijk te vinden en ook de video filmpjes zijn mooi

de aanbiedingen

ikke

Prima bedrijf, vriendelijk personeel

Bestelling kan niet betaald worden bij afhalen. Dat vind ik wel een groot minpunt. Ik betaal liever als ik mijn product ook daadwerkelijk heb en niet vooraf.

j frederiks

Prima geregeld

Nog geen ervaring eerste keer bestelling

alles is makkelijk te vinden
overzichtelijk

komen toch nog best wat onverwachte kosten bij:
1,99 voor lanceerbasis
1,- orderkosten
0,05 plastic tas

Elk jaar weer toch geregeld.

Makkelijk bestellen en je weet wat je koopt door de filmpjes. Afhaal moment is te kiezen en daardoor hoef je nooit lang te wachten.

Je hoeft niet lang te wachten, maar het zou voor de verkopers en kopers nog handiger zijn als bestellingen al vooraf klaargezet worden.

Patrick boermans

Super makkelijke en eenvoudige website! Heel overzichtelijk!

Mooi veel filmpje’s erbij zodat je een beetje het idee hebt wat je koopt!