john berkhout

Top vuurwerk en goede service

de service was uitstekend

nee

Borghuis

Perfecte service

Sjoerd

Altijd mooi vuurwerk

Aanbiedingen 3halen 1 betalen en 1+1 gratis

m van delft

Goede ervaring nooit geen problemen gehad met bestellen online

de bestelling klopte altijd bij afhalen

goed is goed

Top en goede aanbiedingen!

Goeie aanbiedingen

Meer aanbiedingen voor mooi vuurwerk

Via email gevraagd of de juiste afbeelding te zien was in de webwinkel, aangezien ik graag een pakket wou hebben vanwege de etiketten die erop staan. daar word netjes positief op gereageerd. Via email gevraagd of de juiste afbeelding te zien was in de webwinkel, aangezien ik graag een pakket wou hebben vanwege de etiketten die erop staan. daar word netjes positief op gereageerd.
helaas blijkt bij afhalen er toch totaal andere (moderne) etiketten op te zitten.. ja de uitwerking is hetzelfde maar daar kocht ik hem dus niet voor... uiteraard direct weer gemaild en helaas tot op heden geen reactie terug gekregen..

in principe het snelle reageren, maar daar moet ik toch weer vanaf zien.

zorg ervoor dat je afbeeldingen kloppen en dat er eerlijk word geantwoord in de mail! . ten tijde van mijn vraag konden jullie dat al weten.

Dhr.

Wij hebben via de plus actie vuurwerk aangeschaft. We hadden het pakket van € 50,- Er stond zeker 8 man achter de balie, de dame achter de kassa was de enige die vriendelijk kon zijn. Kennelijk... Wij hebben via de plus actie vuurwerk aangeschaft. We hadden het pakket van € 50,- Er stond zeker 8 man achter de balie, de dame achter de kassa was de enige die vriendelijk kon zijn. Kennelijk was mijn aanschaf van €50, - niet genoeg. Mij zal je hier niet meer zien. Alleen als je een bekende bent wordt je hier voortreffelijk geholpen.

groot assortiment

Klantvriendelijkheid mag echt wel beter.

Davy Moerkens

Echt een aanrader altijd geweldige service en uitleg en voldoende voorraad en goede kwaliteit al jaren vaste klant

Prima service tot nu toe

snel en makkelijk bestellen

actie vuurwerk gratis bij voor bestellen niet meer vanaf 29.12 dat is jammer dat belet mij om vandaag nog vuurwerk te bestellen dus dit jaar helaas geen vuurwerk