9.8/10
9.8/10

H.W. ten Broek

We hadden een COREtec Ceratouch B vloer en plakplinten gekocht.
We hadden een COREtec Ceratouch B vloer en plakplinten gekocht.
Van 1 doos waren enkele vloerplaten op de hoeken beschadigd. Dit werd snel door Voordeelvloeren opgelost, nadat we dit hadden gemeld. Er werd keurig een nieuwe doos bij ons bezorgd. Prima AFTER SALES service van Voordeelvloeren!

Ftm Wielens

Snel en goed afgeleverd

Gert d'Hont

Uitstekende service!

Reactie Voordeelvloeren.nl:

Beste,
Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van jouw nieuwe Quickstep vloer.
Vriendelijke groeten, Team Voordeelvloeren

W. van der Helm

Tot nog toe ben ik tevreden

JMO Neggers

Zeer goed.

Manuela

In principe gewoon goed. Op de website staat bovenaan in “oranje” Bezorging tot achter de deur. Op basis daarvan heb ik voor ze gekozen. Nu blijkt dat dat alleen is als je woning op de begane grond... In principe gewoon goed. Op de website staat bovenaan in “oranje” Bezorging tot achter de deur. Op basis daarvan heb ik voor ze gekozen. Nu blijkt dat dat alleen is als je woning op de begane grond is. Schijnbaar moet je er op klikken om dat te kunnen vinden. Vervolgens willen ze het best naar boven brengen met een karretje in de lift maar dat kost wel 40 euro extra dus dat vond ik een tegenvaller en ook niet netjes. Ik woon in een seniorencomplex dus nergens drempels of iets dergelijks. Verder is alle communicatie gewoon netjes en snel en ook de bezorgers keurig in de afhandeling. Retourservice ook snel en makkelijk, kreeg nog wel een verkeerde creditfactuur met spullen van iemand anders die ik moest betalen maar ook dat is weer snel opgelost. Al met al redelijk tevreden tegen een goede prijs voor het laminaat en de ondervloer.

M. Abbenes

Top service

R de Visser

Naar aanleiding van de 1e keer dat we besteld hadden waren we al positief, nu een paar jaar later weer hier besteld en nog steeds goede service, en snel leveren en keurig nette bezorg(st)er!

Reactie Voordeelvloeren.nl:

Goedemorgen R. de Visser,
Bedankt voor de leuke en uitgebreide review. Het is het 1ste berichtje van de dag die ik lees en maakt het extra leuk :-)
Heel veel plezier met je nieuwe vloer en...
Goedemorgen R. de Visser,
Heel veel plezier met je nieuwe vloer en heb je teveel besteld of heet goed gelegd, dan halen we (als je dat wenst) de overgebleven dichte pakken laminaat zonder kosten bij je op.
Vriendelijke groet,
Team Voordeelvloeren

Vera

Goed! Overzichtelijk website waardoor je gemakkelijk ziet welke producten je allemaal nodig hebt. Van bestellen tot bezorgen helemaal goed !

P.Nicolaas

Makkelijke website, snel geleverd en de combinatie korting met viordelige ondervloer was voor mij doorslaggevend. Nu de Quickstep vloer nog afwerken. Leggen was makkelijk.