M. Godthelp

Erg goed. Zelf laminaat wat wij 10 jaar geleden hebben laten leggen was nu nog op voorraad en matched qua kleur nog steeds perfect!

Goede en snelle persoonlijke service

Martin Rijnbeek

Vloer besteld voor een hele scherpe prijs. Wordt netjes en snel geleverd, aangenomen door mijn schoonouders op leeftijd ivm ik op mijn werk.
Wordt door de bezorgers geen seconde getwijfeld en...
Wordt door de bezorgers geen seconde getwijfeld en de vloer wordt binnen achter in de woning afgeleverd!!!
Als je het dan hebt over de WOW factor dan is dit een schoolvoorbeeld!!!
Dit bedrijf beveel ik een ieder aan!!!

Snelle levering en hele scherpe prijs

W.Risseeuw

Uitstekend!

Telefonisch contact was goed, bestellen was goed, afleveren was goed!

Emile

Goed ??

Snel / goeie informatie

H Zuurman

Zeer oplettend in klantgericht had iets verkeerd besteld er werd direct contact opgenomen en de fout werd onmiddellijk hersteld dus alleen maar lof voor dit bedrijf.

zeer klant gericht.

Oosterwijk

Stipt en precies zoals beloofd!

Veel info over het leggen! En ze nemen ongebruikte pakken terug. Snelle levering ook erg fijn.

Jeroen

Vlot, professioneel en flexibel

Rob Visser

Een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De bestelling werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd en de chauffeur benadrukte nog dat eventueel teveel bestelde verpakkingen weer gratis... Een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De bestelling werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd en de chauffeur benadrukte nog dat eventueel teveel bestelde verpakkingen weer gratis worden opgehaald. Dit is een bedrijf waar je een goed gevoel bij krijgt! Mijn volgende bestelling doe ik zeker weer hier.

Prettige website, ruim assortiment, marktconforme prijzen en goede communicatie.

Douwe

Deskundig, geduldig en zorgvuldig

Er werd goed meegedacht en goede vragen gesteld zodat je zelf tot een weloverwogen besluit komt.

B. Ruiter

Van bestelling tot aflevering top. Super vriendelijke chauffeur. Snelle levering, contact verloopt goed. Houden je op de hoogte over je bestelling.