Familie Hasanovic

Goede kwaliteit en goeie prijs.
Op tijd drie fietsen geleverd. Beter kan niet.
Vordeelfiets.nl BEDANKT
familie Hasanovic

Alex Klopper

Eerlijk en soepel bedrijf, gewenste fiets was niet meer leverbaar, er werd een duurdere versie aangeboden voor de zelfde prijs.
Toch het oog gevallen op een goedkoper ander model en het...
Toch het oog gevallen op een goedkoper ander model en het verschil werd per direct overgemaakt naar m'n rekening.
Maak je niet vaak meer mee. Een dikke plus!

Jan

Geweldige service en klantvriendelijkheid. Chapeau.

Saskia De Breuck

We waren al een tijd op zoek naar een bakfiets toen we op deze website terecht kwamen. Niet alleen waren de prijzen voordelig maar ook de service is fantastisch. We hadden enkele vragen, stelden die... We waren al een tijd op zoek naar een bakfiets toen we op deze website terecht kwamen. Niet alleen waren de prijzen voordelig maar ook de service is fantastisch. We hadden enkele vragen, stelden die een avond en in het weekend en hadden een ongelooflijk snelle respons terug. Duidelijk iemand die gepassioneerd is voor zijn job.

We wilden heel graag de bakfiets spoedig in huis zodat we die mee naar zee konden nemen de week nadien maar wisten dat de tijdslijnen zeer kort waren. Roelof heeft hiervoor zijn uiterste best gedaan, heeft ons steeds op de hoogte gehouden via WA en telefoon. Hij heeft de koerier op de hoogte gesteld en de bakfiets was perfect op tijd binnen de week geleverd. Top service !

De bakfiets kwam perfect in orde en zeer goed verpakt toe. We kijken uit naar de eerste rit !

Stijnen

Lakstift besteld en netjes geleverd, factuur inmiddels ook ontvangen.

Hans vd Veer

Voque Premium gekocht. Deze werd keurig afgeleverd. Bij m'n eerste ritje werkte helaas de versnelling niet naar behoren. Deze stond niet goed afgesteld. Wat ik vreemd vond omdat dit opgevallen had... Voque Premium gekocht. Deze werd keurig afgeleverd. Bij m'n eerste ritje werkte helaas de versnelling niet naar behoren. Deze stond niet goed afgesteld. Wat ik vreemd vond omdat dit opgevallen had moeten zijn bij de testrit door Voordeelfiets zelf. Een reden waarom ik de fiets bij Voordeelfiets heb gekocht. Gelukkig werd ik snel teruggebeld en wist inmiddels zelf het euvel op te lossen. Nu ben ik erg blij met de fiets. Prima fiets in deze prijsklasse!

Rosema

Fijne meedenkende medewerkers, had een fiets met voorwielmotor ,heb hem 4 maanden gehad maar bleef angstig op die fiets ,afgelopen maandag gebeld en gevraagd of ik hem kon ruilen ,vrijdag heb ik... Fijne meedenkende medewerkers, had een fiets met voorwielmotor ,heb hem 4 maanden gehad maar bleef angstig op die fiets ,afgelopen maandag gebeld en gevraagd of ik hem kon ruilen ,vrijdag heb ik een fiets met middenmotor gekregen ,hoefde alleen het verschil in prijs van de fietsen te betalen ,een topservice ,heel blij mee

Suzanne

Wat een fijne service heeft voordeelfiets.nl. Helaas dat DHL zo vreselijk slecht in hun levering was, waardoor 2x een fiets beschadigd is geraakt tijdens transport en 1x kwijt geraakt is tijdens het... Wat een fijne service heeft voordeelfiets.nl. Helaas dat DHL zo vreselijk slecht in hun levering was, waardoor 2x een fiets beschadigd is geraakt tijdens transport en 1x kwijt geraakt is tijdens het sorteren. Telkens stuurde voordeelfiets.nl direct een nieuwe fiets toe als bleek dat de fiets niet bij mij zou aankomen en nog ergens bij DHL was. Super fijn en dit gaf mij absoluut een goed gevoel. Alle credits voor deze online fietsenzaak!

De Vogels

Fijne werknemers

An der Kinderen

Mijn fiets werd geleverd en in die week was de fiets 50 euro goedkoper geworden. 1 belletje en ik kreeg het verschil direct op mij rekening gestort.
Toppie wat een service.