S.

Ronduit Super.
Na een probleem het uitmuntend, snel en correct opgelost.

Diepeveen

Nadat ik eerst zelf een foutieve bestelling had geplaatst werd er meegedacht in het omruilen naar de juiste fiets. Klantenservice is goed bereikbaar. Helaas bleek bij de nieuw geleverde fiets de... Nadat ik eerst zelf een foutieve bestelling had geplaatst werd er meegedacht in het omruilen naar de juiste fiets. Klantenservice is goed bereikbaar. Helaas bleek bij de nieuw geleverde fiets de band zacht en er ontbreekt een afsluitend dopje op het stuur maar door omstandigheden zijn we nog niet in de gelegenheid geweest om hierover contact op te nemen.

E. Majoor

Prima, staan je netjes te woord. Geven duidelijk uitleg over Pr

Frietema

Bakfiets geleverd na een week lagen de lagers er al uit leer van stuur liet al snel los slechte communicatie wanneer fiets opgehaald zou worden en bij terug brengen net zo slecht fiets werd op de... Bakfiets geleverd na een week lagen de lagers er al uit leer van stuur liet al snel los slechte communicatie wanneer fiets opgehaald zou worden en bij terug brengen net zo slecht fiets werd op de oprit gezet en zijn zo weggegaan niet aangebeld niks nu gevraagd om revieuw aan te passen naar 4 sterren door de eigenaar die ons gelijk boos op beld revieuw word niet aangepast dit is de eerlijke revieuw en ga niet een bedrijf 4 sterren geven die ze niet verdienen

Reactie Voordeelfiets.nl:

Beste Rianne, wij zijn absoluut niet boos, maar willen alleen maar tevreden klanten. We waren ook in de veronderstelling dat we de bakfiets goed en snel hebben gerepareerd. Als je niet tevreden bent... Beste Rianne, wij zijn absoluut niet boos, maar willen alleen maar tevreden klanten. We waren ook in de veronderstelling dat we de bakfiets goed en snel hebben gerepareerd. Als je niet tevreden bent over de bakfiets willen we hem vandaag nog wel ophalen en het bedrag volledig crediteren.

Dayanara Manuela

Giovanni

TOP en vriendelijk personeel. Heb een fatbike gekocht en binnen 1 week ontvangen. Kettingslot werke niet en binnen 1 dag een nieuwe ontvangen en deze werk SUPER zoals het hoort. Heb ze gebeld om te... TOP en vriendelijk personeel. Heb een fatbike gekocht en binnen 1 week ontvangen. Kettingslot werke niet en binnen 1 dag een nieuwe ontvangen en deze werk SUPER zoals het hoort. Heb ze gebeld om te bedanken, want ik vind dat het ook hoort en niet alleen als er klachten zijn. TOP mensen en gaat zo door en ik zal in mijn omgeving mensen aanraden om via jullie een fiets te kopen. Goeie service en nogmaals vriendelijk personeel

Sabur

Ik wacht al 3 weken op de fiets en ik heb 2 dagen vrij genomen maar, de fiets komt niet. 2 keer krijg ik een bericht van de post dat ze de fiets zullen brengen maar ze hebben het niet gebracht.En... Ik wacht al 3 weken op de fiets en ik heb 2 dagen vrij genomen maar, de fiets komt niet. 2 keer krijg ik een bericht van de post dat ze de fiets zullen brengen maar ze hebben het niet gebracht.En elke werkdag vrij nemen kost mij 100 euro.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Goedemiddag, het is uitermate vervelend dat er steeds vertraging is met het leveren van de fiets. Door problemen bij de transporteur is dit helaas niet goed verlopen. Gelukkig is de fiets inmiddels... Goedemiddag, het is uitermate vervelend dat er steeds vertraging is met het leveren van de fiets. Door problemen bij de transporteur is dit helaas niet goed verlopen. Gelukkig is de fiets inmiddels wel geleverd. Excuses voor het ongemak. Mvg, Voordeelfiets.nl

Roxanne

Super nette mensen en een super nette afhandeling. Ben echt tevreden. Zou hier zo weer bestellen en voor mijn kinderen ook. Wordt netjes gratis geleverd, rijklaar gemaakt, eventuele problemen... Super nette mensen en een super nette afhandeling. Ben echt tevreden. Zou hier zo weer bestellen en voor mijn kinderen ook. Wordt netjes gratis geleverd, rijklaar gemaakt, eventuele problemen opgelost. Echt een net top bedrijf!

Voordeelfiets.nl

Uitmuntend kan niks anders zeggen. ik heb mijn fiets echt nodig voor mijn werk. fiets tussen de 500 en 800 km in de maand. Er waren wat boutjes losgegaan, en heel eerlijk dacht ik, dit gaat wel een... Uitmuntend kan niks anders zeggen. ik heb mijn fiets echt nodig voor mijn werk. fiets tussen de 500 en 800 km in de maand. Er waren wat boutjes losgegaan, en heel eerlijk dacht ik, dit gaat wel een paar week duren,
Echter word ik binnen een paar uur gemaild of ik een filmpje wil maken van de klacht, opgestuurd zelfde dag nog een afspraak dat de fiets wordt gehaald. En een datum dat die weer terug is. 3 hele dagen later!!!!
Ik kan deze mensen niet genoeg bedanken, kan iedereen aanraden hier een fiets te kopen..
Deze mensen denken met je mee
Gedragen zich niet als robotten

Ik heb geen seconde spijt dat, ik, mijn vrouw, en mijn broer hier een fiets heben gekocht

J.Elderman

Eva Schepers

Uitstekende service eerst even gebeld of de fiets nog voor het weekend geleverd kon worden de volgend dag hadden we hem al. Enigen jammere en daar kan voordeelfiets niks aan doen. DHL gaat grof om... Uitstekende service eerst even gebeld of de fiets nog voor het weekend geleverd kon worden de volgend dag hadden we hem al. Enigen jammere en daar kan voordeelfiets niks aan doen. DHL gaat grof om met andermans goederen. Veel "kleine" transport beschadigingen tot gevolg. Afmonteren gaat makkelijk en vlot.