agreb

Zeer goed advies gegeven door Theo

Aneel Naeem

Slechte service, de fiets werd na tien dagen afgeleverd en er staat op de website dat we de fiets hebben gecontroleerd en vervolgens bij de klant hebben afgeleverd voor een ritje, maar de remmen van... Slechte service, de fiets werd na tien dagen afgeleverd en er staat op de website dat we de fiets hebben gecontroleerd en vervolgens bij de klant hebben afgeleverd voor een ritje, maar de remmen van deze fiets maken lawaai, de parkeerknop aan de rechterkant is erg moeilijk in te drukken , de ketting maakt geluid. Ik belde de klantenservice op dezelfde dag dat ze mijn klacht schreven en vertelde me dat iemand contact met me zou opnemen, maar ik heb nog steeds van niemand een telefoontje ontvangen. over het algemeen geen goede ervaring.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Wat enorm vervelend dat u niet tevreden bent. We willen u graag helpen om dit op te lossen. We zullen contact met u opnemen.

Marga van Weldam

Matig

TM

Top, snelle levering, klasse service!

Vanhaverbeke

Communicatie ivm leveren fiets kan beter

Feenstra

Goed meedenkend en adviserend van de verkoper om de juiste fiets te kiezen en zijn zeer blij met de nieuwe fietsen en ze waren zeer snel en ook nog bij ons thuis afgeleverd.