T Pasterkamp

Top

Service

K. van den Heuvel

Vriendelijk advies, levering zoals besproken

RMV RMV Service

Fijne website, snelle levering en mooie prijs.

juiste levering

Carina van Glasenap-Emons

Kwaliteit, servicegericht en betaalbaar

Servicegericht

Jaap Smit

Zeer correcte afhandeling en duidelijke communicatie.

P.J. van Rijswijk

Zeer uitgebreide uitleg op de website, professioneel en klantvriendelijk

Zeer uitgebreide uitleg over alles wat met deuren te maken heeft.

S Boetzkes

Snelle levering, mooie deuren

Goede communicatie rondom levering. Latere levering wordt netjes op tijd doorgegeven.

Kitty

Overzichtelijke website , goede service & Snel geholpen bij vragen via de chat en/of app.
Snel geleverd , eerder dan afgesproken zelfs! Heel erg blij met onze zwarte industriële deur!

Snelle service

Maarten Davidse

Voor onze woning na een grondige verbouwing op zoek gegaan naar opdekdeuren. Bij diverse bedrijven geweest, zelfs gebruik gemaakt van de inmeetservice van Hornbach, maar nergens een deur naar wens... Voor onze woning na een grondige verbouwing op zoek gegaan naar opdekdeuren. Bij diverse bedrijven geweest, zelfs gebruik gemaakt van de inmeetservice van Hornbach, maar nergens een deur naar wens kunnen vinden. Totdat we VoordeelDeuren tegenkwamen. Overzichtelijke website met een handige module waardoor we al snel tot de gewenste oplossing konden komen. Een mooie strakke moderne deur die past in ons nieuwe interieur. De levertijd was helder en zoals zoveel deze tijd duurt het wachten langer dan je lief is. Desondanks toch redelijk vlotte levering (17-12-2021 besteld, 25-01-2022 geleverd). Het enige verbeterpuntje zou kunnen zijn om in die tussenliggende periode een (geruststellende) update te geven over de orderstatus.

Website met handige module
Communicatie
Opvallend persoonlijke benadering voor een webwinkel

Tom Semeins

Ja top. Bestelling g op het laatst moeten wijzigen. Toen toch weer een . Maar ze denk met je mee en dat is echt goud waard

Service gericht