Henny Stokkerman

Kan niet anders zeggen dan Top, duidelijke informatie bij vragen, perfecte afhandeling, goede communicatie en komen gemaakte afspraken keurig na. Onze 6 Deuren en deurbeslag zijn keurig op tijd... Kan niet anders zeggen dan Top, duidelijke informatie bij vragen, perfecte afhandeling, goede communicatie en komen gemaakte afspraken keurig na. Onze 6 Deuren en deurbeslag zijn keurig op tijd geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur (bedankt Richard !), zeker aan te bevelen !!

Informatie en Service

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste,
Vriendelijk bedankt voor je leuke review! Veel plezier met jouw industriële deuren, wordt vast prachtig!
Met vriendelijke groeten, Team Voordeeldeuren.

Struijs

Online mooie deuren besteld. Nog telefonisch contact gehad, aardig personeel. Na een paar weken wachten kwamen de deuren binnen. Goed verpakt. De chauffeur bracht ze netjes binnen. Komen afspraken... Online mooie deuren besteld. Nog telefonisch contact gehad, aardig personeel. Na een paar weken wachten kwamen de deuren binnen. Goed verpakt. De chauffeur bracht ze netjes binnen. Komen afspraken na. Heel erg blij met de deuren!

Professioneel bedrijf! Goed meedenken.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste,
Bedankt voor de complimenten... Hier doen we het voor uiteraard. Veel plezier van je Austria industriële deuren!
Met vriendelijke groeten,
Team Voordeeldeuren.

Keurige aflevering van de deuren en op tijd,goed communicatie, perfect.

Communicatie,

John

Goede ervaringen

Doen wat ze beloven 👍

R. Weeda

Goede communicatie en realistische levertijden.

Veel keuze uit diverse merken

A. van Oord

Snelle levering, goede service en prijs

Levering, assortiment

Barbara

Na 4 weken nog altijd blij met onze deuren. Het inmeten en afmonteren door onderhoudsbedrijf Splinter hebben we als heel plezierig ervaren. Zij hebben vakwerk verricht!

E.l. Kock

Prima service. De deur die we eerst hadden besteld kon pas in juni geleverd worden, toen hadden ze een alternatief voor ons , dit betreft een stompe binnendeur met grote matte glasruit en daar kan... Prima service. De deur die we eerst hadden besteld kon pas in juni geleverd worden, toen hadden ze een alternatief voor ons , dit betreft een stompe binnendeur met grote matte glasruit en daar kan je zelf aan beide zijden de witte latten opplakken. Je kan kiezen uit 2, 3 of 4 vakken. Deze was binnen 5 dagen te leveren. Super.
1 klein minpuntje de plaklatten zijn allemaal net te breed dus daar moet overal een klein stukje af met de beitel.

Werden snel gebeld dat onze deur ruim 3 maanden levertijd had en als alternatief bovenstaande deur, deze was er binnen 5 dgn.

Jaap Smit

Zojuist 2 nieuwe binnendeuren laten plaatsen door Voordeeldeuren. Is allemaal goed geregeld, duidelijke informatie en snel antwoord op alle vragen. Probleempje met één deur is snel opgelost naar... Zojuist 2 nieuwe binnendeuren laten plaatsen door Voordeeldeuren. Is allemaal goed geregeld, duidelijke informatie en snel antwoord op alle vragen. Probleempje met één deur is snel opgelost naar onze tevredenheid.

Duidelijke informatie en streven naar 100% klanttevredenheid.