Henk Verberk

Goede producten, vlotte levering, correcte bezorging

chauffeur gaf ruim de tijd om de producten te controleren

Beste,
Beste,
Vriendelijk bedankt voor het delen van je mening over onze service. Goed om te lezen dat het je goed bevallen is. Ook fijn dat je nog even gebruik heb gemaakt van de tijd om alle producten bij levering te controleren.
Veel plezier van jouw prachtige Austria deuren.
Met vriendelijke groeten, Team voordeeldeuren

Raymond Poelstra

Prettige communicatie. Snel en goed advies.

Snel en goed.

Marjon witte

Geen enkele nare opmerking kan ik benoemen.

Alles is prima gegaan vanaf bestelling plaatsen tot leveren van de deur

Debby B.

Prachtige deuren en perfect afgehangen

Snel antwoord op al m'n vragen. Na de bestelling geplaats te hebben werd ik gebeld omdat er een betere en voordeligere optie beschikbaar was. Erg fijn omdat t 7 deuren betreft. Bedankt Eva.

A. Kroon

Slechte nazorg. Deur geleverd met transportschade. Maar als je de schade meldt en claimt dan ben je bij dit bedrijf aan het verkeerde adres. Voordeeldeuren.nl voelt zich nergens verantwoordelijk... Slechte nazorg. Deur geleverd met transportschade. Maar als je de schade meldt en claimt dan ben je bij dit bedrijf aan het verkeerde adres. Voordeeldeuren.nl voelt zich nergens verantwoordelijk voor. En probeert alles af te wentelen of op de fabrikant of op de consument. Gelukkig heeft de rechtsbijstand mij wel serieus genomen.
Mijn advies: met een grote boog om dit bedrijf heen lopen.
Er zijn genoeg andere aanbieders voor deze producten.

Beste heer Kroon,
Korte samenvatting ...
We hebben een deur keurig op tijd onbeschadigd met controle afgeleverd en afgetekend.
De deur heeft een sticker met opschrift NIET PLAATSEN bij...
Beste heer Kroon,
Korte samenvatting ...
De deur heeft een sticker met opschrift NIET PLAATSEN bij zichtbare schade en contact opnemen.
Deur is afgehangen en terwijl je de deur diverse malen in je handen hebt is de schade die aanzienlijk is, pas zichtbaar op de hoeken aan de onderzijde EN aan de bovenzijde. Dus ECHT zichtbaar.
Wij weten waar de schade is ontstaan net als dat jij dat weet ....
De rechtsbijstand gaat de deur vergoeden, Niet omdat je gelijk hebt, maar omdat de kosten voor procederen totaal niet in verhouding zijn met het product.
We zitten al een week te wachten op een bericht wanneer we de deur retour mogen halen en afscheid van elkaar te nemen.
Gelukkig zit er ook af en toe een review bij als deze. Maakt alle andere mooie reviews nog geloofwaardiger.

Rachel van Laar

Super nette levering, duidelijke communicatie. Prettig zakendoen.

Beste Rachel,
Fijn dat je een goede ervaring hebt overgehouden en wilt delen!
Geniet van je mooie industriële deuren.
Groeten, team Voordeeldeuren

Calbro's Timmerwerken Bjorn Timmer

Super

J.e. Van Goor

Mooie deuren snel in huis 👍

Jan Dekker

Alles goed geregeld

Duidelijke uitleg over opmeten en typen deuren

Patty Holterman

Mooie kwalitatieve deuren

Goed contact en goede service