Volton

Ruud Angelista

Snelle reactie en kundige vriendelijke hulpvaardige monteur.

Diemen

Pfaff

Vriendelijk, Behulpzaam en Kundig

Lelystad

Marcel de Boer

Uitstekende service, informatie en uitleg

Utrecht

Bhatti

Very prompt service and a friendly electrician who fixed the problem quickly and neatly

Naarden

Patty

Prima! Snel klaar en goed opgelost

Capelle ad ijsssl

Paul

Vakkundige monteur, probleem snel verholpen

Rotterdam

Krauss-Hagers

Uitstekend en snel

Bleiswijk

Cinjee

De storing is naar tevredenheid verholpen, netjes afgewerkt

Delft

Elektricien: Perry. Bedrijfsnaam: Elektrostoring, te Delft.

Elektricien Perry van Elektrostoring te Delft heeft mij vakkundig en succesvol geholpen!
Het probleem lag niet aan een overbelasting of kortsluiting in de groepenkast (dit is privé bezit).
Het probleem lag in de bedrading van de krachtstroom die binnen de aansluiting kast zit, die onder het beheer van Stedin valt (elektrische Netwerk Beheerder).
Bovendien, na het checken dat alles naar behoren werkte in mijn groepenkast, belde hij zelf Stedin om hun monteur te laten komen. Inderdaad, later moest de monteur van Stedin de krachtstroom draad vervangen, want die stond langzaam aan te smeulen/te verbranden, wat flikkeringen en het verspringen van de stroomonderbrekers veroorzaakte.
Daarnaast heeft mij veel uitgelegd en nu snap ik toch een beetje meer al de hocus-pocus-pas van elektriciteit in de meterkast!

In welke plaats hebben wij u geholpen?

Wijk Tanthof Oost, Delft, Zuid-Holland.

Lia

Zeer tevreden.