Volton

Marcel

Professioneel

Lelystad

Robin

Prettig, afspraak maken kon op korte termijn en alles is naar tevredenheid uitgevoerd.

Barbara Peperzak

Zeer tevreden!! Komen netjes afspraken na, en erg vakkundig! De monteur was professioneel, netjes en vriendelijk. Hij gaf goede uitleg en adviezen. De kortsluiting was goed opgelost, en daarna was... Zeer tevreden!! Komen netjes afspraken na, en erg vakkundig! De monteur was professioneel, netjes en vriendelijk. Hij gaf goede uitleg en adviezen. De kortsluiting was goed opgelost, en daarna was er binnen een aantal minuten een offerte voor een passende nieuwe groepenkast; die erg betaalbaar was!! Die heeft de monteur direct geplaatst; keurig! Ik zou dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Muiden

Fred Onrust

Dinsdag 12:15... helaas gesloten... zegt het bandje, meer niet!!
Dus in nood? BEL VOORAL NIET met Volton.

Niet geholpen, bedoelt u!! Apeldoorn

Reactie Volton:

Beste Fred,
We waren tijdelijk niet bereikbaar i.v.m. persoonlijke omstandigheden.
Toch bedankt voor de recensie en we hopen u de volgende keer van dienst te zijn.
MVG Team Volton

Arjan Voermans

Snel, vriendelijk en oplossingsgericht. En kijken verder naar menig ander bedrijf om probleem daadwerkelijk te verhelpen.

Amsterdam

L. Krebbers

Snelle, kundige en heel vriendelijke elektricien die bij ons eerder al de gehele stoppenkast heeft vervangen en nu een door een andere installateur verkeerd aangelegd fornuis voor ons in orde heeft... Snelle, kundige en heel vriendelijke elektricien die bij ons eerder al de gehele stoppenkast heeft vervangen en nu een door een andere installateur verkeerd aangelegd fornuis voor ons in orde heeft gemaakt.

Hilversum

prive

Arthur was een deskundig, vriendelijk en efficiënte vakman die zijn werk snel uitvoert.

Diemens

lisette

Goed geholpen met de installatie van mijn nieuwe groepenkast. Heel fijn dat ze met je meedenken.

weesp

Jesse Klei

Top! Er kon snel iemand langs komen en die heeft voor ons op mooie, snelle en professionele wijze twee stopcontacten nieuw aangelegd, inclusief bekabeling mooi weggewerkt in de plint. Zeker aan te... Top! Er kon snel iemand langs komen en die heeft voor ons op mooie, snelle en professionele wijze twee stopcontacten nieuw aangelegd, inclusief bekabeling mooi weggewerkt in de plint. Zeker aan te raden!

Ramon Sanchez

Bijzonder vriendelijke en kundige elektricien is twee uur onafgebroken bezig geweest en heeft er alles aan gedaan om ons probleem op te lossen. Hij probeerde alles duidelijk uit te leggen waar hij... Bijzonder vriendelijke en kundige elektricien is twee uur onafgebroken bezig geweest en heeft er alles aan gedaan om ons probleem op te lossen. Hij probeerde alles duidelijk uit te leggen waar hij tegenaan liep en gaf daarnaast ook nog wat adviezen en tips.