Uitleg over Gasketelwet

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

goede en tijdige service

vakmanschap en afspraken maken

Laatste onderhoud was ong 26 maanden geleden, zelf maar contact opgenomen om de 2-jaarlijkse beurt te plannen.
Was overigens wel snel geregeld.

Tot nu toe positieve ervaring, en aangezien het een hybride met warmtepomp betreft, is het fijn dat er een organisatie met wijdverbreide contacten achter staat. Niet iedereen kan en wil hier aan... Tot nu toe positieve ervaring, en aangezien het een hybride met warmtepomp betreft, is het fijn dat er een organisatie met wijdverbreide contacten achter staat. Niet iedereen kan en wil hier aan werken.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijke, en waarschijnlijk (kan dat uiteraard niet voor 100% zelf bepalen), vakbekwame monteur.

haenraets

ervaren en nette monteur

Wat viel u in positieve zin op?

snelle werk van de monteur

Laat de monteur een half uur voor aankomst even bellen. Dan weet je dat hij er aan komt.

betaalbaar en prima kwaliteit

vriendelijkheid

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wij proberen zo goed mogelijk de afspraken te stroomlijnen en de klant op te hoogte te houden. Wij zullen uw feedback punt zeker intern bespreken en danken u voor de genomen tijd en moeite ons te... Wij proberen zo goed mogelijk de afspraken te stroomlijnen en de klant op te hoogte te houden. Wij zullen uw feedback punt zeker intern bespreken en danken u voor de genomen tijd en moeite ons te beoordelen!

Wilco kranen

Check het maandbedrag onderhoud ,kijk naar andere firma’s.
Laat klanten niet bellen voor onderhoud (heb ik zelf moeten doen)
Als het druk is maak evengoed de afspraken als is later als...
Check het maandbedrag onderhoud ,kijk naar andere firma’s.
Laat klanten niet bellen voor onderhoud (heb ik zelf moeten doen)
Als het druk is maak evengoed de afspraken als is later als gepland

Bedrag elke maand is in verhouding voor een kleine beurt na 2 jaar en een grote beurt pas na 2 jaar weer , je betaald welk elke maand een bedrag waar je bij andere firma’s elk jaar een grote beurt... Bedrag elke maand is in verhouding voor een kleine beurt na 2 jaar en een grote beurt pas na 2 jaar weer , je betaald welk elke maand een bedrag waar je bij andere firma’s elk jaar een grote beurt krijgt.
Daarom is het bedrag vrij hoog is mij mening

De medewerkers zijn gemotiveerd

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw feedback, wij zullen deze zeker bespreken. Normaliter worden de Onderhoudsafspraken doormiddel van een buffer gebeld en aangeschreven en is het uiteraard vanuit service gerichtheid niet... Dank voor uw feedback, wij zullen deze zeker bespreken. Normaliter worden de Onderhoudsafspraken doormiddel van een buffer gebeld en aangeschreven en is het uiteraard vanuit service gerichtheid niet de bedoeling dat u hier zelf over na belt. Vooralsnog dank hiervoor en wij zijn blij met uw punt van advies!

J Burger

Al de toestel niet meer aan de eisen van Volta voldoen. Dat ze dat al eens veel eerder hadden kunnen aangeven. En niet zo even een paar weken voordat het moet gebeuren. De klanten voor het blok... Al de toestel niet meer aan de eisen van Volta voldoen. Dat ze dat al eens veel eerder hadden kunnen aangeven. En niet zo even een paar weken voordat het moet gebeuren. De klanten voor het blok zetten.

Niks ten laaste van de monteur die heel goed .

De monteur Dhr Mertens was heel vriendelijk bekwaam en eerlijk

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is als u hals over kop een nieuw toestel moet aanschaffen. Wij zullen uw feedback meenemen intern en proberen dit beter te stroomlijnen en de klanten hier... Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is als u hals over kop een nieuw toestel moet aanschaffen. Wij zullen uw feedback meenemen intern en proberen dit beter te stroomlijnen en de klanten hier tijdig op te attenderen. Onze excuses voor het ongemak.

Rico Baars

Vriendelijk personeel

Snelheid en vriendelijk

24/7 service en heeft zich al bewezen in het verleden.

Wat viel u in positieve zin op?

Deed z'n werk snel en vakkundig

Fam Stuurman

Geenb

Goeie feedback en service

Goeie uitleg

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw review, wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening en wij hopen u nog jaren goed van dienst te kunnen zijn.

Begrafenis en crematie onderneming Theo Arts

Ga zo door

Deskundige en vriendelijke Servisch

Snelle en duidelijke service

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw positieve review, wij zijn erg blij te lezen dat u zo tevreden bent!