M. Liu

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Prima service

Deskundigheid en vriendelijkheid

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

None

Very competent and friendly, talking in English is not a problem

professional and use of English

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

How nice of you to fill in these forms. We appreciate your opinion and we thank you for your time!

Janssen

Afspraak was tussen 8.30 en 12.00 uur fijner is als dit wat preciezer was

Snel en vakkundig

Vriendelijk

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven... Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven gezien er vaak afspraken voor en na gepland worden. Omdat deze afspraken kunnen uitlopen en hier ook reistijd tussen zit die wij niet altijd in de hand hebben kunnen wij helaas geen precieze tijd aangeven. Wellicht is het in het vervolg een idee om te vragen of de monteur u een halfuur of uur van te voren belt. Zo hoeft u uiteraard niet een hele ochtend of middag thuis te wachten. Wij hopen op uw begrip en danken u voor uw feedback!

Verouden

goed gewerkt

de uitleg

Steeds tevreden

Accurate , professionaliteit

Goedemiddag.
Wat fijn dat we telkens service verlenen naar tevredenheid! daar zijn we erg trots op!

Ideaal

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor het bericht!
We helpen u graag verder!

Geen commentaar

Snel en goed gewerkt

Alles o.k.

Bedankt voor uw bericht!
Wat fijn dat onze monteurs snel en goed hebben gewerkt.

Bert Denessen

Geen gedoe en goede kwaliteit

Netheid monteur

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Nette monteur en goede uitleg wat hij vernieuwd heeft en de kosten hiervan

Zie boven

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het werk van de monteur. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Holland

Geeen

wel, het is een goede serrvice

Is altijd goede service