Har Beurskens

Geen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Goede services en bekwame monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was vriendelijk en beantwoorde al mijn vragen correct.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw bericht en de beoordeling.
Wat fijn dat de monteur u klantvriendelijk heeft geholpen en goede service heeft uitgevoerd.

Marcel

Meer duidelijkheid geven of Volta ook andere loodgieter werkzaamheden kan verrichten zoals bv het plaatsen van een thermostaat kraan /badkraan etc.

Goede 24 uurs service
Goede monteurs en kwaliteits producten

Wat viel u in positieve zin op?

De bereidheid om goede uitleg te geven over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van hybride warmte pompen

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor het bericht en de feedback.
Wat fijn dat de monteur u goede uitleg heeft gegeven m.b.t. de hybride warmtepompen.

Gewoon goed

Vakkennis

Bedankt voor de reactie!
Wat fijn dat we u volgens de verwachtingen hebben geholpen.

Jo Logister

Na afloop graag thermostaat weer instellen.

Nee

Alles weer goed ingeregeld

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw feedback, dit waarderen we ten zeerste.
Goed om terug te lezen dat alles weer goed is ingeregeld!

Rob

Op tijd het onderhoud plannen.

Het onderhoud is bijna 1 jaar te laat uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Namen ruim de tijd voor het onderhoud.

Alles is goed verlopen dus geen tips.

Zelf geen omkijken meer naar het onderhoud van je ketel

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die goed nederlands sprak

Bedankt voor uw bericht.
Wat fijn dat alles goed is verlopen. We helpen u graag verder!

J.Cerfontaine

Duidelijke uitleg gegeven

Behulpzaam

Bedankt voor uw reactie.
Onze monteurs zijn allen gecertificeerd en vakmensen, wat fijn dat er duidelijke uitleg is gegeven.

Sjir Janssen

N.v.t.

Eenvoudig afspraak maken voor onderhoud. Prettige omgang met de service medewerker.

Wat viel u in positieve zin op?

Service medewerker kwam zeer deskundig over.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Samen hebben we goede afspraken gemaakt, waardoor het eenvoudig is gegaan.
Wij willen u daarvoor bedanken!

Service was goed, prettig en informatief. Apparatuur en service is beide van Volta. Kan geen oordeel vellen over service op apparatuur van andere leveranciers. Daarom geen 10.

Zie antwoord op vragen

Bedankt voor uw bericht!
Klantvriendelijkheid is één van onze kernwaarden, wat fijn om terug te lezen dat de service voldoet aan de standaard!

Snel, bekwaam en correct

vriendelijkheid

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wij willen u bedanken voor het invullen van de review.
Wat fijn dat onze monteur u snel, bekwaam en correct heeft geholpen!