Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

geen zorgen, maatwerk, deskundig, netjes

vriendelijk, snel, keurig

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw reactie en wij zijn erg blij te lezen dat u zo tevreden bent. Wij kijken ernaar uit u nog jaren van dienst te kunnen zijn!

Paul Rademaekers

?

Goede service

?

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over de service, wij danken u voor uw review.

Ik zou het niet weten

hier kan ik geen oordeel over vellen

Wat viel u in positieve zin op?

Het niet treuzelen maar meteen aan het werk gaan

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Fijn dat u de tijd en moeite genomen heeft een review te plaatsen, dank hiervoor!

Ritten personeel in servicebusjes combineren; 4 busjes voor de deur voor 4 personen is wat teveel van het goede.

Afspraken zijn snel in te plannen en monteurs zijn deskundig en vriendelijk.

Vriendelijke monteurs

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Gezien de drukte kunnen wij helaas soms niet anders dan de monteurs te splitsen per bus gezien zij vaak na enkele afspraken ieder een route rijden. Wij proberen dit zo efficiënt en flexibel mogelijk... Gezien de drukte kunnen wij helaas soms niet anders dan de monteurs te splitsen per bus gezien zij vaak na enkele afspraken ieder een route rijden. Wij proberen dit zo efficiënt en flexibel mogelijk te plannen en zullen uw feedback zeker meenemen. dank voor de genomen moeite en tijd!

Rene

Nee kan ikniet

Aanvullend advies. Bedankt.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw terugkoppeling. Wat een fijne score en wij waarderen uw terugkoppeling enorm.

F. Starremans

Probeer het niveau van de service incl. de nodige kennis en kwaliteit vast te houden in de komende jaren

Monteurs zijn zeer ervaren en werken degelijk en goed

Wat viel u in positieve zin op?

Ervaren monteur, met korte maar duidelijke uitleg over het onderhoud

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wij doen ons best de training en het niveau continue te ontwikkelen en hopen u nog jaren op de juiste manier van dienst te kunnen zijn!

Blijf zo doorgaan 👍

Ik ben zeer tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

Fijn dat ik nog bericht kreeg dat de geplande tijd waarschijnlijk niet haalbaar was en of ik er een probleem mee had dat het iets kater werd.
Een plus punt is dit, vaak zit je te wachten en...
Een plus punt is dit, vaak zit je te wachten en hoor je niets.
Blijf dit doen, dit waardeer ik zeer

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Wat fijn dat u tevreden bent met de dienstverlening en wij hopen u nog jaren op deze manier van dienst te kunnen zijn!

Senden

Houden zo

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en vriendelijkheid van monteur

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw fijne terugkoppeling!

Aub mijn persoonlijke eigendommen respecteren. Monteur verscheurde de papieren behorende bij de ketel. Ik begrijp niet waarvoor dit nodig is

Ik Ben minder tevreden Dan bij de vorige dienstverlener. Deze voerde jaarlijks een reiniging uit.
Er zou ook nu een grote beurt plaatsvinden, echter na 3 Jaar is weer een kleine beurt gedaan. Volgend jaar verwacht ik dus een grote beurt

Eigenlijk niet veel bijzonders

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om terug te lezen dat de monteur papieren heeft verscheurd, waardoor u dit gevoel heeft gekregen. We willen dit graag met u bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons telefonisch te bereiken via 088 027 8920.

M.v.Aert

Betere communicatie 2x afspraak moeten maken 1e afspraak werd op die dag afgebeld door Volta. Ik had verlof genomen voor die dag.
2e afspraak was ok.

Nvt

Nvt

Bedankt voor uw reactie.
Wat jammer om te lezen dat we genoodzaakt zijn geweest om een 2e afspraak te maken.
Wat fijn om te lezen dat de monteur zijn werkzaamheden goed heeft kunnen...
Bedankt voor uw reactie.
Wat fijn om te lezen dat de monteur zijn werkzaamheden goed heeft kunnen uitvoeren!