9.8/10

Isabel

Geweldig!

Heel erg mooi en strak gelegd. Mijn huis lijkt wel een paleisje! Super blij!
Laminaat laten leggen, boven en beneden. Trap is bekleed en bij de voordeur een mat. Echt een dikke 10!

Geen verbeterpunten. Alles is perfect.

Els Clement

Buitengewoon goed geholpen. Sympathieke eigenaar die alle tijd gaf voor een juist advies. Ook de bezorging en het vakkundig leggen verliep vlekkeloos, een goed geolied team. Hard werken in de... Buitengewoon goed geholpen. Sympathieke eigenaar die alle tijd gaf voor een juist advies. Ook de bezorging en het vakkundig leggen verliep vlekkeloos, een goed geolied team. Hard werken in de avonduren gaf een prachtige vloer

Houden aan afspraken, heel hard werken, goede advisering. Zal zeker het bedrijf aanbevelen

Ceder

Super vriendelijk en professioneel personeel! Van het begin tot het eind uitstekende service verleend. Onze pvc vloer is trouwens prachtig!

Service

Ga zo door

Susanne

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Neemt de tijd en denkt in oplossingen. Yasin en de stoffeerders hebben ons uit de brand geholpen door snelle levering en legging van de vloer. De vloer is heel mooi... Zeer klantvriendelijk bedrijf. Neemt de tijd en denkt in oplossingen. Yasin en de stoffeerders hebben ons uit de brand geholpen door snelle levering en legging van de vloer. De vloer is heel mooi gelegd!

Klantvriendelijkheid, communicatie en snelheid.

Geen verbeterpunten

Gemma Jansen

Vanaf moment één een hele prettige ervaring gehad, alles ging ongecompliceerd en relaxed maar wel volgens afspraak t/m het leggen van de vloer.

Fijne omgang, klantvriendelijk, afspraken goed nagekomen

Inmeten was niet helemaal goed gegaan, dit leverde alleen een klein beetje tijdverlies op omdat er ondervloer bijgehaald moest worden en niet het beoogde reserve pak met laminaat overbleef. Ik heb... Inmeten was niet helemaal goed gegaan, dit leverde alleen een klein beetje tijdverlies op omdat er ondervloer bijgehaald moest worden en niet het beoogde reserve pak met laminaat overbleef. Ik heb er overigens voor gekozen om dit verder zo te laten dus het is geen issue, een belletje bij wijze van after-sales had wel deze terugkoppeling opgeleverd.

Bert schol

Zeer goed

Flexibel, leg service top; werken zeer netjes, kwaliteit

T. Nangrahary

Vloerentopper Haarlem

Service

H Mekkelholt

Met recht een topper onder de vloerenaanbieders. Na zeer goede en terechte advisering heb ik zelf een pvc-vloer gelegd; het resultaat mag er zijn.
Bij kiezen van de gewenste print volop...
Bij kiezen van de gewenste print volop gelegenheid gehad om tot een tevreden beslissing te komen.
De bestelling en aflevering was in no time geregeld. Lof dus!

Advisering, behulpzaamheid en prompte levering.

De prijzen op de site zijn "vanaf-prijzen" en dat is niet duidelijk.

Floris van den Berg

Ik had direct een goed gevoel toen ik in de winkel kwam en dat gevoel werd alleen maar beter en beter. De laminaatvloer is prachtig en hij is vakkundig gelegd. Dat laatste bleek geen eenvoudige... Ik had direct een goed gevoel toen ik in de winkel kwam en dat gevoel werd alleen maar beter en beter. De laminaatvloer is prachtig en hij is vakkundig gelegd. Dat laatste bleek geen eenvoudige opgave te zijn aangezien er in mijn huis geen muur recht is en er overal hoogteverschillen zijn waardoor er creatief moest worden omgesprongen met ondervloer. Door het onderschatten van die hoogteverschillen van mijn kant had ik veel te weinig ondervloer, maar de verkoper heeft hemel en aarde bewogen om binnen 1 dag extra ondervloer te regelen. Echt top! De legger deed ook nog eens niet moeilijk bij het plaatsen van een drempel die ik bij de Gamma had gekocht. Wat een grandioos bedrijf.

Meedenkend, flexibel en hulpvaardig.

Geen enkele

anoniem

Zeer goed geholpen, meerdere keren langs geweest en telkens uitgebreid de tijd genomen!

Denkt goed mee

geen verbeterpunten