9.8/10

?k heb een goede em vertrouwde ervaring met dit bedrijf gehad

Sterke punten van dit bedrijf was kwalitatieve producten voor minder prijs. Gemaakte afspraken zijn ook nagekomen.

Nee, ik kan geen verbeterpunten aanbrengen.

D.A.Sefah

Een assistant is wel nodig, om klanten te verwelkomen .

Heel aardig man en besteed veel tijd aan klant thuis te laten voelen.

Even naar een nieuwe klant toe, groeten en zegt tegen de persoon us bent even bezig, even rond te kijken maar u komt zo erbij

D.A.Sefah

Een assistant is wel nodig om Klanten te verwelkomen

Heel aardig en besteed veel tijd aan de Klant

Even naar een nieuwe Klant toe gaan, zegt tegen hem u bent even bezig , hij maak alvast rond kijken. U komt zo terug

Hai Vo

Zeer vriendelijk en nemen de tijd je te adviseren. Ze leveren op tijd en communicatie is zeer goed. De stoffeerder was zeer vriendelijk en gemotiveerd om goed werk te leveren. Het resultaat is... Zeer vriendelijk en nemen de tijd je te adviseren. Ze leveren op tijd en communicatie is zeer goed. De stoffeerder was zeer vriendelijk en gemotiveerd om goed werk te leveren. Het resultaat is helemaal top, ondanks de vele kromme lijnen in ons huis.

Echt een aanrader.

Leggen van de vloer.
Communicatie en planning

Zou goed zijn als je kleine samples van verschillende kleuren en motieven mee kan nemen ipv een hele laminaat plank.

Lisette Ruijgrok

Showroom met heel veel verschillende vloeren, een vriendelijke verkoper met goed advies, vloer is snel geleverd en supersnel en keurig gelegd. Ik ben heel tevreden over Vloerentopper. Bedankt!

Prima service

Ik zou het niet weten.

Rob Cohen Rodrigues

Via mijn vader tip gehad om daar eens te gaan kijken was daar zelf ook goed geholpen.
Wij hadden gekozen voor de optie gratis leggen, geen spijt van gehad lag er in 2,5 uur in door vakkundige monteur aardige vent ook.

Alles volgens afspraak verlopen, op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.
Prijs kwaliteit verhouding erg goed, veel kennis van het product wat hij verkoopt.

Ga vooral zo door!

yilmaz

E.J.Heller

We zijn meer dan tevreden over het leggen van ons laminaat door ‘Vloerentopper’!!
Het ziet er prachtig en vakkundig afgewerkt uit.

Vakmanschap !

Souhaila

Hele mooie vloer gekocht. Betaalbaar, fijn geholpen. Zeker een bezoekje waard.

Behulpzaam medewerker met goed en eerlijk advies.

Meryem

Goed, alleen jammer dat er paar spullen niet voldoende aanwezig bij aflevering.

Goede kwaliteit.