9.8/10

van Voorst -Abbing

Prima service, mooie vloeren. Goed en snel gelegd.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit.

Madison

Flexibel en klant gericht, mooie keuze uit Quickstep laminaat range

Yasin en zijn collega's waren heel hulpzaam, professioneel, en deden zijn best voor een snelle installatie voor ons, gezien onze situatie.

nvt

Ahmet

We hebben vissengraat pvc besteld en ook vissengraat laminaat voor verschillende verdiepingen. Daarnaast ook meteen laten leggen. Ik kan bevestigen dat we zeker tevreden zijn met de service en... We hebben vissengraat pvc besteld en ook vissengraat laminaat voor verschillende verdiepingen. Daarnaast ook meteen laten leggen. Ik kan bevestigen dat we zeker tevreden zijn met de service en kwaliteit. Ook ontvangen we goed advies en daarnaast zijn ze netjes hun afspraak nagekomen en op de afgesproken dagen komen leveren en leggen.

Snelle service. Goed bereikbaar. Netjes achter gelaten na leggen.

Nee

Apswoude

Hele goede ervaring, hebben een topvloer geleverd

Komen hun afspraken goed na en hebben zelfs fantastische aftersales

Auk Jensma

Laminaatvloer besteld en laten leggen.

Goede service.Vriendelijke,correcte communicatie.Goed product.

Misschien even communiceren dat de laminaatpaketten tot achter de voordeur gebracht worden.

Sander Oudshoorn

Nette service, goed advies

Zie boven

Met leggen beetje op de verf letten.

A.Rooseboom de Vries

Goed advies.

Enthousiast, vriendelijk en meedenkend.

Chris

Bij binnenkomst in de zaak van Yasin voelde ik mij meteen op mijn gemak. Yasin heeft een groot aanbod aan vloeren. Yasin denkt mee en geeft zeer deskundig advies.
Ik voelde mij meteen vertrouwd...
Ik voelde mij meteen vertrouwd en de prijs is ook nog eens een stuk lager dan zijn concurrentie. De PVC vloer ligt samen met de plinten perfect in mijn appartement. De leggers hebben zeer goed werk verricht.

Uitleg over verschillende vloeren.
Betrouwbaarheid en afspraken.
Vriendelijk.

Verbeterpunten zijn er niet.

Fatima

Vloerentopper

Alles

Enes Albayrak

Erg vriendelijk en netjes op tijd. De prijs was ook een stuk beter dan de concurrentie.

Scherpe prijs en snelle service