DB

Laakbaar. Ondanks een staking van de volledige luchthaven en schrapping van alle vluchten bleek een terugbetaling of enige andere vorm van compensatie ondenkbaar. Te vermijden.

Bedankt voor uw review.
Helaas kunnen wij annuleringen die binnen 24 uur voor de boeking start zijn doorgegeven verwerken. Dit staat ook zo aangegeven in de voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan toen u de reservering heeft geplaatst.
Hierdoor kunnen wij deze niet terugstorten. Onze oprechte excuses hiervoor. Wellicht kunt u dit terugvragen via de reisverzekering of bij de luchtvaartmaatschappij.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren

Wij hebben onmiddellijk geannuleerd nadat we vernomen hadden dat onze vlucht niet doorging door een staking in de luchthaven. Dit was echter minder dan 24 u vooraf. Gezien dit overmacht was hebben... Wij hebben onmiddellijk geannuleerd nadat we vernomen hadden dat onze vlucht niet doorging door een staking in de luchthaven. Dit was echter minder dan 24 u vooraf. Gezien dit overmacht was hebben wij een terugbetaling gevraagd maar daar wilde men helemaal niet in tegoed komen. Van enige flexibiliteit in et restitutiebeleid is er hier helemaal geen sprake!

Charlene Taveirne

Wegens staking in luchthaven Charleroi dienden wij onze reservering te wijzigen/ annuleren. Allemaal niet mogelijk! Rechtstreeks gebeld naar fastpark en daar zeiden ze ons dat ze wel degelijk een... Wegens staking in luchthaven Charleroi dienden wij onze reservering te wijzigen/ annuleren. Allemaal niet mogelijk! Rechtstreeks gebeld naar fastpark en daar zeiden ze ons dat ze wel degelijk een refund konden doen maar dat we vliegen en parkeren moesten contacteren. Vliegen en parkeren doet echter niets voor ons!! €60 van onze boeking kwijt + nieuwe boeking zelf moeten maken en bekostigen.

Beste Charlene,
Bedankt voor uw bericht.
Beste Charlene,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas kunnen wij annuleringen die binnen 24 uur dat de boeking start zijn doorgegeven verwerken. Dit staat ook aangegeven in de voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan toen u een reservering heeft gemaakt.
Hierdoor kunnen wij deze reserveringen dan ook niet annuleren en terugstorten. Zoals aangegeven kunt u het geld eventueel terugvragen via een reisverzekering of via de luchtvaart maatschappij.

E. te Boekhorst

Goed, het was duidelijk en eenvoudig.

Vlot met voldoende info

s.van Es

Simpel en snel

Vrij eenvoudig om een parkeerplaats te zoeken, te vinden, te reserveren en uiteindelijk betalen.

Radstake-Dijkstra

Boeking op site verliep vlotjes

Albert Stevense

Prima!