Balduino

Terugkomend van een fijne vakantie en dan 2 1/2 moeten wachten op de shuttle bus, "scheisse" zeggen ze hier in Duitsland. Excuus van Vliegen Parkeren chauffeur: " Het systeem was gecrasht ".... Terugkomend van een fijne vakantie en dan 2 1/2 moeten wachten op de shuttle bus, "scheisse" zeggen ze hier in Duitsland. Excuus van Vliegen Parkeren chauffeur: " Het systeem was gecrasht ". Onderwijl hadden ze ons toch kunnen bellen? Ook was er geen contact mogelijk met bijvoorbeeld een informatie nummer. Jammer, want zo is het vertrouwen in deze dienstverlening wel erg geschaad.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste,

Beste,

Bedankt voor uw review.
Voor klachten en andere zaken kunt u het beste een mail sturen naar info@vliegenenparkeren.nl onze klantenservice zal dan zo goed en snel mogelijk u helpen met het oplossen van uw probleem.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren

Wij hebben via luxury parking geboekt. We hadden netjes aangegeven wanneer we zouden landen (2 mei 22:45). Vervolgens bellen we zodat ze ons op kunnen komen halen (dit was rond 12 uur snachts omdat... Wij hebben via luxury parking geboekt. We hadden netjes aangegeven wanneer we zouden landen (2 mei 22:45). Vervolgens bellen we zodat ze ons op kunnen komen halen (dit was rond 12 uur snachts omdat we vertraging hadden, overigens hadden we van te voren ruim tijd ingeschat en aangegeven dat we de auto zouden ophalen 3 mei om 01:00 snachts). Toen we belde reageerde meneer meteen al boos, we zeiden dat we engels spraken maar daar had hij ook lak aan, hij sprak duits en Arabisch en vertelde dat hij gesloten was dus hij kon ons niet ophalen. We hebben 2 jonge kinderen bij ons.. hij hing de telefoon zomaar op. Toen hebben we hem geappt en gezegd dat we de politie zouden bellen. Uiteindelijk werden we teruggebeld en zei hij dat hij een collega zou sturen.

We hebben best wel lang moeten wachten op die collega en hij sprak geen woord engels dus daar hadden we ook niks aan.

Toen we uiteindelijk aankwamen wist die medewerker niet waar onze autosleutel was en hebben EEN UUR moeten wachten tot onze sleutel was gevonden. Hij wist ook niet eens waar onze auto geparkeerd stond!! Wederom weer met de "baas" gesproken over de telefoon die ons helemaal aan het uitschelden was en aan het schreeuwen was.

Kortom, verschrikkelijk!!! Ongeorganiseerd, vies in het kantoortje (open blikjes redbull stonden overal), en de man in questie die alleen maar aan het schreeuwen en schelden was.

Reiziger

Makkelijk om te reserveren

Jan

Positieve ervaring. Brengen naar en halen van Schiphol is goed en vlot verlopen. Doen wat ze beloven. Prima en vriendelijke chauffeur. AANRADER

Dennis

Makkelijk proces

Nedermeijer

De boeking verliep voorspoedig, maar bij annulering krijg je na een automatische verstuurde email niemand te pakken en her vooruitbetaalde parkeergeld is nog steeds niet terug gestort ....

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Jan,
Bedankt voor uw review.
Onze excuses voor het lange wachten.
Beste Jan,
Bedankt voor uw review.
Onze excuses voor het lange wachten.
We hebben contact met u gehad en uw probleem zo snel als we konden opgelost. In instanties dat het druk is vragen we u om geduld. We pakken alles zo snel mogelijk op en zorgen dat dit zo goed en snel mogelijk wordt opgelost.

Gert Houbey

Gepubliceerde tarieven zijn excl.btw (is niet correct)

Frans Chatelin

Duidelijk en makkelijk te reserveren

PATRIK

Heel gemakkelijk en vlot nu hopen op een goede service

Het reserveren is makkelijk en gebruiksvriendelijk.