Ron van der Kruk

Heel makkelijk. We gaan nu voor de 2de keer daar de auto parkeren

W.Lode

Tot nu toe perfect geregeld.

Lerenhardlopen.nl

Goede ervaring. Verliep soepel en duidelijk

Top geregeld!

mr. Clen Martha

Prima. Overzichtelijk.

Het reserveren verliep zeer vlot

Chris

Slecht; parkeerplaats niet te vinden, klantenservice niet bereikbaar en doorverbinden naar de dienstdoende chauffeur resulteert in een verbroken verbinding. Kortom, onder tijdsdruk van vertrekkend... Slecht; parkeerplaats niet te vinden, klantenservice niet bereikbaar en doorverbinden naar de dienstdoende chauffeur resulteert in een verbroken verbinding. Kortom, onder tijdsdruk van vertrekkend vliegtuig snel andere parkeerplaats gezocht..

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Chris,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste Chris,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hebben even contact gehad via de mail en na uw reactie bleek dat u naar het verkeerde adres bent gereden, namelijk Vilvoordelaan in Zaventem in plaats van die in Machelen.
Op uw reserveringsbevestiging staat het correcte adres, namelijk postcode 1830 in Machelen, duidelijk vermeldt.
Helaas kunnen we u dan ook niet verder helpen.
Vliegen & Parkeren

Jeroen Schoenmaeckers

Zéér behulpzame en snelle service. Eerst om een geschikte oplossing te volgen (concrete voorstellen per mail) en vervolgens om de booking te wijziging. Zéér snel en behulpzaam. Een aanrader!

S.Badal

Ik had een reservering gemaakt en betaald maar per ongeluk de tijd verkeert ingevuld, toen ik het wilde wijzigen kon dit niet. Moest een nieuwe reservering maken en opnieuw betalen ,ook zouden er... Ik had een reservering gemaakt en betaald maar per ongeluk de tijd verkeert ingevuld, toen ik het wilde wijzigen kon dit niet. Moest een nieuwe reservering maken en opnieuw betalen ,ook zouden er kosten aan verbonden zijn !Ik vind niet dat er voor een wijziging kosten betaald moet worden voor een annulering begrijp ik.

Hans Tijdink / PROCADO BV / HT-Servicemanagement / Scoop-HRM

Wederom uitermate goed