mboRijnland

Makkelijk te reserveren

Heel simpel om te serveren

Beroerd. Nadat ik een betalingsbevestiging had ontvangen, bleek deze niet gespecificeerd te zijn met BTW. Bij navraag was het niet mogelijk dit aan mij te overhandigen. Ik heb het als een moeizaam... Beroerd. Nadat ik een betalingsbevestiging had ontvangen, bleek deze niet gespecificeerd te zijn met BTW. Bij navraag was het niet mogelijk dit aan mij te overhandigen. Ik heb het als een moeizaam proces ervaren. Op andere vliegvelden is het geen probleem een BTW factuur te krijgen.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wij kunnen inderdaad helaas geen btw-facturen verschaffen. Dit heeft te maken met de manier waarop wij samenwerken met de parkeeraanbieders en de manier waarop de betalingen van het parkeren en de bijbehorende btw zijn geregeld.
We helpen u wel graag verder met een factuur zonder btw-benoeming. Hiervoor kunt u mailen naar info@vliegenenparkeren.nl.
Vliegen & Parkeren

Makelijk reserveren

Simpel en snel te reserveren

van Dommele

Reserven voor een parkingplaats ging vlot en eenvoudig

Goed. de website was duidelijk.

Positief ! Sneller dan gedacht een betaalbare en goed beoordeelde parkeerplaats gevonden !!