Rene

Het is de eerste keer dat we een P hebben gereserveerd online.
Het is wel even wennen vooral omdat je niet meteen ziet waar je boekt.

Het reserveren ging soepel, de formulieren waren duidelijk.

Jan P

Zeer goed en makkelijk

Robert Bauhuis

Zeer slecht!! Door gecancelde vlucht 1 dag later parkeren moet ik weer opnieuw boeken waardoor ik 2x heb betaald voor een week. Niemand die mij hier verder kan helpen.

nieky

Snel boeken en betalen

P van den kerkhof

Klote werkelijk klote. Stuur mn geld terug want toen ik daar aankwam was er nirmand. Tel gebeld van faktuur maar klopte niet toen nr achterhaald en kreeg ik anwoord apparaat. Ingesproken nal al15min... Klote werkelijk klote. Stuur mn geld terug want toen ik daar aankwam was er nirmand. Tel gebeld van faktuur maar klopte niet toen nr achterhaald en kreeg ik anwoord apparaat. Ingesproken nal al15min wachten na 3 x ingesprolen te hebben kwam er andwoord. Was al half u later. Dan deelt die gaat dat hoj in 20/30 min zou komen. Die gast slechts frans en ik geen woord. Hij verstond geen engels, ned, duits etc. Eat ee bende. De site aanlokkelij maar dat is alles.rn dan lrijg je als je geteserveerd hebt 3 a4 kleine letters. Ik was het helemaal zat en ben na 1 uur maar snel naar vliegveld gereden en daar op expres bij vliegveld geparkeerd, omdat ik ander het vliegtuig niet zou halen. Was geluukig de laatse voordat gate sloot.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste P,
Beste P,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. We zijn hard bezig om dit voor u op te lossen en hebben contact opgenomen met de juiste partijen voor u. Mocht dit tot niets uitlopen gaan we dit probleem zelf aanpakken en oplossen.
Als u hier verder nog vragen of opmerkingen over heeft dan horen wij dit graag!
Vliegen & Parkeren

Sajoy

Super eenvoudig

DWH Schenkius

Ik ontving tegenstrijdige instructies mbt de lokatie waar ik mijn auto moet inleveren. Is het de parkeerplaats in Neuss of op het vliegveld zelve? Ik wacht op antwoord. Anders dan dat is de website... Ik ontving tegenstrijdige instructies mbt de lokatie waar ik mijn auto moet inleveren. Is het de parkeerplaats in Neuss of op het vliegveld zelve? Ik wacht op antwoord. Anders dan dat is de website duidelijk en de tarieven heel goed. Met name de waarschuwing mbt een milieusticker is zeer goed.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Ik heb u zojuist een e-mail verstuurd met nog wat extra uitleg over uw gemaakte reservering en hoe het parkeerproces precies werkt.
U kunt alles ook terugvinden op uw reserveringsbevestiging.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Vliegen & Parkeren