Gilad

Digitaal reserveringsnummer heeft 9 cijfers en geen 10, werkt niet voor het telefonisch ophaal systeem.

Roel Veldhoen

Duidelijk, informatief en volledig.

G.Jansen

Zeer goed en makkelijk, maar al vaker gereserveerd

Wendel Van den Broeck

Alles was duidelijk en verliep vlot. Alleen jammer dat je niet vanuit mobiele app kon betalen.

K.Brouwer

Prima snelle reservering gemaakt nu nog bezien of dit ook wordt waargemaakt

J. Buijze

P. Koetsier

Ik moet nu de nodige handelingen doen die jullie vroeger deden, dat is fr nadenken voor een 80 plussen.

Martin

Informatie is duidelijk en overzichtelijk. Reserveren gaat moeiteloos en bevestiging komt zeer snel en is duidelijk.

Vandijk

Super duidelijk en goede sevice

Harriet vd Struijk

Verschrikkelijke ervraing. Bij aankomst dienden wij onze sleutels in te leveren. Het terrein stond vol. Geld terug gevraagd maar dat kregen we niet terug. Volgens de behandelaar van onze mail staat... Verschrikkelijke ervraing. Bij aankomst dienden wij onze sleutels in te leveren. Het terrein stond vol. Geld terug gevraagd maar dat kregen we niet terug. Volgens de behandelaar van onze mail staat het op verschillende plaatsen op de site aangefeven dat je je sleutels dient in te leveren. Dit betekent volgens deze persoon hetzelfde als verplicht dleutels inleveren. Auto's staan propvol op elkaar. Vies receptie gebouw.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Harriet,
Beste Harriet,
Vervelend dat u er zo over denkt. Het staat toch echt op meerdere plekken duidelijk aangegeven, zoals we u ook al hebben verteld via de mail. Daarnaast werken wij met annuleringsvoorwaarden, waarbij u niet meer kunt annuleren en uw geld kunt terugkrijgen als de parkeertermijn al is ingegaan. Wij hebben contractuele afspraken met de parkings en hier kunnen wij niet vanaf wijken natuurlijk.
We raden u aan om de volgende keer een parking te kiezen waar bij vermeldt staat 'sleutel behoud' of 'sleutel behouden'. Deze termen geven aan dat u inderdaad uw autosleutel mee mag nemen op reis. Wanneer er staat 'sleutel inleveren' dan betekent dit dat u uw sleutel moet inleveren bij de parkeeraanbieder. Veel duidelijker kunnen we het helaas niet aangeven.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice