Mexico TC BV

Ik voel me belazerd. Ik Google vallet parking krijg een keuze menu van Vliegen en parkeren hierover om uit te kiezen. Na reservering blijkt het geen valet te zijn en weigert V&P mijn reservering te... Ik voel me belazerd. Ik Google vallet parking krijg een keuze menu van Vliegen en parkeren hierover om uit te kiezen. Na reservering blijkt het geen valet te zijn en weigert V&P mijn reservering te cancelen. Waardeloos bedrijf dat opzettelijk z'n klanten verkeerd informeert

Goedemiddag,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.
Goedemiddag,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.
Zoals we via de mail al hebben besproken is er tijdens uw proces duidelijk zichtbaar geweest dat er geen valet services beschikbaar waren en u enkel kon kiezen uit shuttleservices. Dit is meermaals aangegeven op de website, het reserveringsformulier en het reserveringsoverzicht.
Conform onze annuleringsvoorwaarden was u tevens te laat om de reservering te annuleren. Deze voorwaarden zijn in samenspraak met onze partners en parkings opgesteld en staan ook duidelijk vermeld op onze website. Daarnaast had ProPark uw reservering al te graag aangenomen, hierbij moest u enkel genoegen nemen met een shuttleservice in plaats van een valetservice.
Uiteindelijk heeft u zelf meerdere malen over onze meldingen, informatie en service-uitleg heen gekeken. Wij zijn het dan ook niet eens met uw beschuldigingen en zullen geen verdere actie ondernemen omtrent uw klacht.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Klantenservice Vliegen & Parkeren

Ellen Breyne

Correcte & vlotte klantenservice

Imca

Slecht geregeld

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat u een slechte parkeerervaring heeft gehad. Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie.

Wij hebben al meerdere malen contact proberen op te nemen met u, maar hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Kunt u verder toelichten wat er precies gebeurd is? Wellicht kan ik iets voor u betekenen, u verder helpen en/of u tegemoet komen. Ik hoor ontzettend graag uw verhaal!
Charlotte

Angelo Lorenzo Herrera

Geweldig

Sahar

Zeer tevreden. Ik heb omwille van corona maatregelen mijn reservatie enkele keren moeten wijzigen. Telkens heeft de klantendienst mij zeer goed geholpen.
Hartelijk bedankt voor jullie zeer...
Hartelijk bedankt voor jullie zeer vriendelijk en correcte communicatie en service.

fam van kuijk

Zeer goed

Mike

Fijn portaal, flexibele service, echt top !!

Luc

Bij het niet doorkomen vd voucher hebben ze deze, na contact te hebben genomen met hun diensten, ASAP doorgestuurd. Bedankt voor de correcte en vriendelijke behandeling.

Annoniem

Door de corona-crises tot drie keer toe mijn reservering moeten wijzigen. Dit was bij vliegen en parkeren geen probleem en ik werd hier goed mee geholpen. Ook het parkeren verliep erg soepel!

Jonas

Zeer slechte eerste ervaring

Beste Jonas,
Beste Jonas,
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Onze excuses voor de lange duur van het vinden van een passende oplossing. Wij hebben eindelijk antwoord ontvangen van de parking en wij hebben een akkoord om het betaalde bedrag aan u terug te storten. We zullen spoedig het betaalde bedrag restitueren. Normaliter staat het bedrag binnen 10 werkdagen weer op uw rekening.
Hopende u hiermee een passende oplossing te bieden. Zou u ervoor open staan om deze review te herzien? In dat geval kan ik u een linkje toesturen, waarin u de review kunt aanpassen. Ik hoor het graag van u!
Charlotte - Klantenservice