Goed overzicht

Vlot en simpel reservering gemaakt

Du Commerce/Hermans

Tot nu toe negatief.
Heb een mail gezonden voor verdere informatie
Zie hieronder.

Van: Wim Strik [mailto:wim.strik@home.nl]
Verzonden: donderdag 5 september 2024 18:20 Tot nu toe negatief.
Heb een mail gezonden voor verdere informatie
Zie hieronder.

Van: Wim Strik [mailto:wim.strik@home.nl]
Verzonden: donderdag 5 september 2024 18:20
Aan: 'info@happyvaletparking.nl'
Onderwerp: betreft reserveringsnummer R672 166 04 03

Hallo,

ik heb ingelogd op jullie site (happyvalet.myparking.pro)
ik kan mijn reservering echter niet terugvinden onder “mijn reserveringen”.
Kunt u aangeven waarom niet?

Tevens staat er: LET OP: Het telefoonnummer is gewijzigd in +31 6 22 90 16 55
Staat dit telefoonnummer “los” van het telefoonnummer wat in de procedure vermeld staat? (+31 020 244 09 21)
En moet ik straks gewoon laatstgenoemd nummer hebben?

Wim Strik
Tel.: 06-2 1944 948
e-mail: wim.strik@home.nl
Tot op heden heb ik hierop geen reactie mogen ontvange!!!

Behzad

Bij reserveren ging heel vlotjes en ik hoop dat alles dat op de website staat geloofwardg zijn met het systeem dan ga ik ook een goede revieuw achter latten

Overzichtelijk en makkelijk

WW

Slechte ervaring! We hadden via vliegen en parkeren geboekt bij EazzyPark. Bij de informatie op de site stond dat we de sleutel mee konden nemen, dit werd later nogmaals bevestigd in de e-mail.... Slechte ervaring! We hadden via vliegen en parkeren geboekt bij EazzyPark. Bij de informatie op de site stond dat we de sleutel mee konden nemen, dit werd later nogmaals bevestigd in de e-mail. Helaas bleek bij aankomst op kruisweg 415 dat dit niet het geval was en werden we alles behalve klantvriendelijk geholpen. Als we de sleutel wel mee wouden nemen, moesten we de auto ergens anders heen brengen en nog eens €60 extra betalen. Om deze reden hebben we ter plaatse de reservering geannuleerd, gezien we nog maar weinig vertrouwen in deze organisatie hadden door de manier waarop we geholpen werden. Ons geld hebben we ook niet terug gekregen. Zowel vanuit EazzyPark als vliegen&parkeren wordt de verantwoordelijkheid naar elkaar afgeschoven en zeggen beide partijen niet verantwoordelijk te zijn voor een terugbetaling. Daarnaast hebben we ook nog eens erg dure parkeerkosten moeten maken, omdat we last minute ergens anders moesten parkeren. Super slechte service dus👎

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Beste,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
We hebben contact gehad over dit probleem en hebben helaas geen passende oplossing kunnen vinden. Aangezien EazzyPark aangaf dat zij geen terugstorting goedkeuren kunnen wij deze hierom ook niet aanbieden. Zij zijn eindverantwoordelijk omdat zij de parkeerplaats zijn.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren