Suzan

Snel geleverd. Keurig verpakt. De rest verwijst van zelf. Ik heb hem eerst met elektrische pomp opgeblazen en het laatste beetje lucht om hem "passend" in zijn jasje te krijgen met de bijgeleverde... Snel geleverd. Keurig verpakt. De rest verwijst van zelf. Ik heb hem eerst met elektrische pomp opgeblazen en het laatste beetje lucht om hem "passend" in zijn jasje te krijgen met de bijgeleverde handpomp. Perfect!

cusbi

Op zich keurige levering en goed geholpen bij problemen met levering van bezorgdienst DHL.

Het product zelf, een Deskbike, waanzinnig mooi, goed afgewerkt, nette app (app is netjes maar zeker niet briljant). Ga ik veel plezier van hebben deze koude winter.

Wietske Van Heusden

Goeie website, snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten.

Marloes

Fijn geholpen!

P. Vriends

Super service

Van Rossum

Vlotte service

Willem Oldenburg

Snelle levering, helaas het verkeerde item bezorgd. Na telefonisch contact werd het probleem zeer voortvarend opgelost, eerstvolgende werkdag werd het juiste artikel geleverd. Goede service, prettig... Snelle levering, helaas het verkeerde item bezorgd. Na telefonisch contact werd het probleem zeer voortvarend opgelost, eerstvolgende werkdag werd het juiste artikel geleverd. Goede service, prettig contact.

Marian Kooy

Pakketje nog niet ontvangen, maar tot nu toe prima service! Doen er alles aan om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Lotus B.V.

Snelle service.

Linet

Via de chat super goed geholpen met het maken van de juiste keuze voor de VLUV zitbal. En vervolgens een dag later de bal goed ontvangen.