M. Cameron

Goede service en een zeer goed produkt (Cubii Pro).

Finance Bizniz

Vandaag keurig op de afgesproken tijd de deskbike ontvangen. Direct uitgepakt en in ca 10 minuten in elkaar gezet. Terwijl ik deze recensie type ben ik al aan het fietsen. En geloof me, het kan geen... Vandaag keurig op de afgesproken tijd de deskbike ontvangen. Direct uitgepakt en in ca 10 minuten in elkaar gezet. Terwijl ik deze recensie type ben ik al aan het fietsen. En geloof me, het kan geen kwaad om wat meer te bewegen achter het bureau blijkt nu wel ;-)

Hennie Nellen

Snelle levering, een kort contact verliep zeer prettig!
Het aangekochte product moet zich natuurlijk bewijzen, maar het lijkt erop dat dit bedrijf kwalitatief goede producten verkoopt.

Marjon Hoogesteger | MarjonSchrijft

Mijn ervaring met Vital Today is goed. De producten in mijn bestelling konden niet allemaal worden geleverd, maar meteen daarna werd via e-mail contact met mij gezocht om een passende oplossing te... Mijn ervaring met Vital Today is goed. De producten in mijn bestelling konden niet allemaal worden geleverd, maar meteen daarna werd via e-mail contact met mij gezocht om een passende oplossing te vinden. Ook waren ze direct duidelijk over de langere levertijd van mijn producten.

Aniel Ramlochan Tewarie

Anja Balzereit

Uitstekend.

PJ

Prima, snelle levering.

Tim

Geweldig, zeer doordachte producten en unieke combinaties. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

JA Wansink

Prettig te woord gestaan, prima advies, prompte levering.

Hans Grimm

Vlot besteld, vlot bezorgd