Vindict

Tim

Fijne website, mooi assortiment en fijne aanbiedingen !

Rainier Prez

Wat ga ik zeggen vorige week besteld nog niks binnen dus ja na 7 dagen wachten

communicatie

Bij mijn laatste bestelling werd per ongeluk de verkeerde doos geleverd. Dit werd zeer snel en naar volle tevredenheid opgelost door Vindict.

Robert de boer

Goed assortiment met een nette prijsstelling. Mocht er onverhoopt iets zijn met een bestelling dan wordt dit altijd direct correct opgelost.

Vooral doorgaan.....!!!!!!

Atta van Westreenen

Supervlot bezorgd, fijne site, super!

Goede duidelijke website, koop wat te weinig misschien door goede lokale slijter hier in het dorp. wel kwartaalabonnement wat soms leuke verrassingen opleverd. altijd prima geholpen.

twee dingetjes: de kartonnen verpakking die meekomt met een bestelling opnieuw gebruiken/recyclen? 2. zoeken naar wijn op basis van smaak of gerecht (als zoekfilters) dan wel vergelijkbare wijnen opnemen in website

Menno

Goede wijnselectie, ik ben nog nooit teleurgesteld.
Zeer snelle levering (soms zelfde dag!)

Ik heb erg goede ervaringen met Vindict. Persoonlijke service, snelle feedback, en toen ik een keer twijfels had over de kwaliteit van een bepaalde fles, werd deze zonder meer vervangen door een...

Nou eigenlijk niet. Ga zo door! Persoonlijke benadering waardeer ik zeer en hoop ik dat jullie blijven doen.

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! Geniet van de wijn, cheers!

Rita van der Horst

Supersnelle levering, Na mooie aanbiedingen. Wel graag wat meer aanbiedingen in de prijsklasse tot 10.00 euro ik denk dat daar toch de meeste klanten zitten, zoniet heb ik niets gezegd 😅 gezellige...

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! En we zullen de aanbeveling meenemen :)
Geniet van de wijnen, cheers!

Snelle en degelijke levering

n.v.t.