Willy Rensen

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, altijd een persoonlijke kaart met geschreven berichtje erbij. Ik bestel vaak bij Villa Hoera, je kunt er 100% van op aan!

VillaHoera

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter Grimm's blokken besteld. Die moesten verzonden worden naar België. Ik werd op de hoogte gehouden via de mail over de verzending en de bestelling kwam... Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter Grimm's blokken besteld. Die moesten verzonden worden naar België. Ik werd op de hoogte gehouden via de mail over de verzending en de bestelling kwam keurig op tijd binnen. Er zat een handgeschreven kaartje bij, heel aardig.

Top

Verzorgd cadeau

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Zorgvuldige samenstelling van cadeau's, mooie kwaliteit en prachtig ingepakt.
Een genot om iemand een presentje te sturen !

Margo

In één woord fantastisch!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een mooie en duurzame artikelen! Mooi verpakt. De serie maileg muizen zijn heel orgineel en decoratief, ook nog een lief persoonlijk kaartje erbij, Dank!!

Claudia Wing-Klaassen

Super leuke spullen en nog heel mooi ingepakt!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik ben echt heel erg blij met de spullen, de service en met de mooi ingepakte cadeautjes

Leukste cadeau om te geven

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

We hebben het bestellen bij Villa hoera als zeer prettig ervaren. Cadeau is kei mooi ingepakt en goed en snel verzonden.

Het cadeau zelf is nog niet uitgepakt dus daar kan ik nog niks...

Het cadeau zelf is nog niet uitgepakt dus daar kan ik nog niks over zeggen. Maar het papier is al een feestje.

Nina

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, spullen waren heel netjes ingepakt en ze doen er een handgeschreven berichtje bij wat is erg waardeerde

C.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede website, goed verpakt, gratis inpakservice, snelle levering

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, leuk ingepakt en een kaart met persoonlijke boodschap.