JORNY

s kadirbaks

Prima bedrijf ben zeer tevreden met mijn bestelling

Positieve ervaringen; leveringen ordelijk en snel geleverd, goed en vriendelijk contact, eventuele problemen worden opgelost

Ik ben zeer tevreden dat er vriendelijk en vlot contact is bij eventuele problemen

Joseph

Prima ervaring

Duidelijke omschrijving en de kosten

Nee

Topservice

alles stipt geleverd , ordelijk en tijdig

Eddy Verhofstadt

Ik ben sinds meer dan 3 jaar zeer tevreden klant bij Vijverbenodigdheden. Door de duidelijke en vergelijkende info op de website werd ik destijds klant en de perfecte info omtrent de leveringen... Ik ben sinds meer dan 3 jaar zeer tevreden klant bij Vijverbenodigdheden. Door de duidelijke en vergelijkende info op de website werd ik destijds klant en de perfecte info omtrent de leveringen alsook de vlotte service na verkoop brachten mij er toe om vaste klant te worden!

Service na verkoop!!

Duidelijkheid omtrent het tijdstip van levering voornamelijk bij Bpost is soms fout. Maar dat is een regelmatig voorkomend probleem bij Bpost en is niet specifiek bij Vijverbenodigdheden.

N. Schenk

Bedrijf met super service

goede service, als je teveel besteld hebt mag je het zo terug brengen.

jacqueline

Heel goed

snelle levering alleen jammer dat er bij de vijver pompjes nooit wat extra filter vulling bij zit want die zijn zo stuk wanneer je ze moet schoonmaken

gaat prima van bestelling tot levering

Godelieve

Vlotte en correcte afwerking van de bestelling

Bezorging werd nog eens even tevoren verwittigd en was zeer vriendelijk!

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Snelle service