9.8/10
9.8/10

Niek

Goed product en goede service!

De video is eenvoudig te maken, maar het biedt veel opties waardoor het toch uniek en persoonlijk wordt. Na het zien van de video een verzoekje ingediend voor een wijziging. Dit werd binnen een uur... De video is eenvoudig te maken, maar het biedt veel opties waardoor het toch uniek en persoonlijk wordt. Na het zien van de video een verzoekje ingediend voor een wijziging. Dit werd binnen een uur doorgevoerd. Goed product en goede service!

Misschien nog wat meer mogelijkheden om foto's (of video's) toe te voegen.

Patricia van der Kruijs

Super????

Snel en flexibel

Larissa

Super leuke video, 2e jaar op rij! Ook een hele goede service! Ik had het verzoek ingediend iets achteraf nog aan te passen en dit werd direct opgepakt.

Origineel, vrolijk, super leuk gedaan en heel toegankelijk voor de kinderen (en ook leuk voor de ouders ;) )

Misschien handig om
te vermelden dat er in geval van twee of meer kinderen het niet aan te raden is om 2x hetzelfde punt te kiezen ivm hetzelfde stukje dubbel in de video. Verder alles top!

Hans van Bragt

Leuke Video van Sint online samengesteld voor mijn kleinkinderen die in Noorwegen Sinterklaas vieren met Video en Sint

Prima klantenservice, die snel reageert bij vragen van klanten.

Eijskoot

De afgelopen jaren heb ik het Sint Nicolaas feest gevierd afwisselend de Sint en pieten fysiek aanwezig en met de super video opnames van “video van Sint”. Deze video is door de jaren heen steeds... De afgelopen jaren heb ik het Sint Nicolaas feest gevierd afwisselend de Sint en pieten fysiek aanwezig en met de super video opnames van “video van Sint”. Deze video is door de jaren heen steeds persoonlijker geworden en heeft een steeds uitgebreidere variatie van vragen en antwoorden gecreëerd. Deze video is zeer professioneel en een genot om samen met de kinderen te beleven. Een echte aanrader!

Een echte film, persoonlijk een beleving voor jong en oud. En een extra service om achteraf nog een correctie aan te brengen. TOP

Wat mij betreft voldoet het product op alle fronten.

Jacqueline

Een enthousiast en kundig bedrijf

De mogelijkheden

Ik kan niets bedenken

Sjaak de Laat

Goed gedaan!

Snelheid en eenvoud

De extra's nog beter omschrijven

Stephanie

Super vriendelijk en snelle reactie!

Snelle reactie en helpen je meteen verder.

Jan Willem De Ridder

Volkomen tevreden

Duidelijke boodschap, niet opdringerig. Vlotte reacties

Geen suggesties

T.OJ

Goede service en erg leuk gedaan

snelle service en vragen snel beantwoordt

meer opties eigenschappen/hobby s voor volwassenen