9.8/10

Makkelijk bestel proces

Nvt

Rianne

Top service!!

Wij doen dit al een paar jaar. Super leuk! Nu had ik hem op tijd besteld en was onze dochter sneller gestart met zwemles dan verwacht, dus moest hij iets aangepast worden. Dit hebben ze toch nog... Wij doen dit al een paar jaar. Super leuk! Nu had ik hem op tijd besteld en was onze dochter sneller gestart met zwemles dan verwacht, dus moest hij iets aangepast worden. Dit hebben ze toch nog gedaan! Echt heel fijn! Top service!

geen.

Lotte de Smet

Super fijn geholpen. Erg tevreden.

Super fijne klantenservice

Ik zou het niet weten echt geen minpunten

Linda Strijks

Top

Goede service en snelle reactie

Wat voor volgend jaar nog mooier zou zijn. Dat de leeftijden van de kinderen op de teksten zijn aangepast. Dit komt niet helemaal overeen. Voorgaande jaar kon je de naam van een zusje of broertje... Wat voor volgend jaar nog mooier zou zijn. Dat de leeftijden van de kinderen op de teksten zijn aangepast. Dit komt niet helemaal overeen. Voorgaande jaar kon je de naam van een zusje of broertje opvoeren die dan genoemd werd in het verhaal wat voldoende was. Dat was nu niet mogelijk. Nu kun je een extra kind toevoegen. Wij hebben dan een kindje van 1 jaar toegevoegd en dan hebben ze het in het verhaal over dingen die hij/zij zegt. Terwijl zo op deze leeftijd nog geen woord praten. Voor nu niet erg maar zou een mooie verbetering zijn.

Tanja

Altijd een succes! En bij vragen zijn ze vriendelijk en behulpzaam, echt top!

Elk kind wordt aangesproken met items die bij hem/haar passen. Ruime keuzemogelijkheden en de verhaaltjes zijn al te beluisteren. Zo kun je een goede keuze maken.

Daphne

Super goede service leuk eind product

Snel klaar, goede service, origineel

Ga zo door ! :)

NM

Snelle reactie op verzoek iets te veranderen aan digitale film.

Duidelijk, simpel

Marleen van Rhee

Perfect!!! Snel en vriendelijk

Overzichtelijk

Optie: Korstjes van t brood opeten :-p

Karin van Schie

Al voor bijna 10 jaar op een rij, genieten we van de video van de Sint. Elk jaar weer origineel en leuker. De service is bovendien zeer goed te noemen. Toen ik onlangs een foutje had gemaakt, kon ik... Al voor bijna 10 jaar op een rij, genieten we van de video van de Sint. Elk jaar weer origineel en leuker. De service is bovendien zeer goed te noemen. Toen ik onlangs een foutje had gemaakt, kon ik kosteloos een nieuw exemplaar opstellen.

Origineel, klantvriendelijk, professioneel

Jozien Kouters

Het was een goede ervaring voor ons.

Snel reageren
Meedenken

Sommige stellingen zijn op meerdere manieren te lezen.
Sommige stellingen zijn op meerdere manieren te lezen.
Gaat naar de brugklas kan zijn: Volgend schooljaar, maar ook dit schooljaar begonnen. Hier was bij ons een verkeerde interpretatie. Misschien iets aanpassen.