Tom van Baaren

Ik heb hier een kast besteld en deze bevalt goed.
Ik heb hier een kast besteld en deze bevalt goed.
Ik ben vriendelijk geholpen aan de telefoon toen ik een vraag had over de bestelling van deze kast. De kast is zonder problemen naar de 4e verdieping bezorgd voor een kleine extra bijdrage.

Alles bij elkaar, een prima bedrijf.

Ik kon online niet exact vinden wat ik zocht, toen heb ik de webshop gebeld en zij hebben mij uitstekend geholpen met het vinden van het juiste product. Tijdens de bezorging was er wat... Ik kon online niet exact vinden wat ik zocht, toen heb ik de webshop gebeld en zij hebben mij uitstekend geholpen met het vinden van het juiste product. Tijdens de bezorging was er wat miscommunicatie maar de dame waar ik contact mee had heeft mij constant op de hoogte gehouden van de levering. Erg fijn. Prijs en service zijn zijn zeer goed.

Aïcha Mehmedi

Goedkoop keuken gekocht in Soest. Goeie keuken voor weinig.

Gisteren mijn nieuwe keuken ontvangen en ik moet zeggen, prima keuken. Ik ben blij op deze site een betaalbare keuken gevonden te hebben. Ik had nog wat vragen over de levertijd, en helaas duurde... Gisteren mijn nieuwe keuken ontvangen en ik moet zeggen, prima keuken. Ik ben blij op deze site een betaalbare keuken gevonden te hebben. Ik had nog wat vragen over de levertijd, en helaas duurde het wat langer dan ik gehoopt had, maar na een telefoontje met de klantenservice werd ik goed geholpen en mijn keuken alsnog op een dag bezorgd die mij uitkwam.

Het is geen super luxe kwaliteit, maar dat verwachtte ik ook niet voor dit geld. Ik zou zeggen, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Esther

Snelle levering, alles netjes op orde. goede-prijs kwaliteit

Sanne

Al jaren klant en altijd super geholpen. Vooral het persoonlijke contact met Inge is geweldig: als er een keer iets niet lekker met levering loopt of het product toch net uit voorraad is denkt ze... Al jaren klant en altijd super geholpen. Vooral het persoonlijke contact met Inge is geweldig: als er een keer iets niet lekker met levering loopt of het product toch net uit voorraad is denkt ze altijd heel goed mee en komt heel snel met alternatieven.

Stefan

In September 8 Bisley ladekasten besteld. 7 stuks binnen een week geleverd. Nummer 8 helaas niet op voorraad en moesten we 7 weken op wachten................Lang gewacht, maar goed gecommuniceerd... In September 8 Bisley ladekasten besteld. 7 stuks binnen een week geleverd. Nummer 8 helaas niet op voorraad en moesten we 7 weken op wachten................Lang gewacht, maar goed gecommuniceerd door bedrijf

Bente

Redelijk tevreden. Heb roldeurkast besteld. Goede kwaliteit voor een lage prijs. Levering was helaas gedurende de werkdag echter was het de moeite waard.

Ron

Ik heb bij Via-Direct een zit-sta onderstel met bureaublad besteld en deze is met succes bij mij afgeleverd.
Bij ontvangst van deze bestelling constateerde ik een plek op het bureaublad welke niet weg te vegen was.
Ik heb Via-Direct een E-mail gestuurd met daarbij de afbeelding van het bureaublad en de plek die hierop zat.
Nog dezelfde dag bericht ontvangen dat het blad zou worden omgeruild en de dag erna stonden ze aan de deur met een nieuw bureaublad. Via-Direct heeft een geweldige service en mij daarbij een snelle oplossing gegeven voor mijn probleem.

Willem S.

Voor ons bedrijf een aantal scheidingswanden gekocht. Wij kregen goed advies en zijn erg tevreden met het eindresultaat