Anton

Het personeel is zeer vriendelijk maar moet veel navragen bij leveranciers. Hierdoor moest ik soms een dag wachten op reactie. Kunnen zij niks aan doen maar vond dat niet erg prettig. Niet meer van... Het personeel is zeer vriendelijk maar moet veel navragen bij leveranciers. Hierdoor moest ik soms een dag wachten op reactie. Kunnen zij niks aan doen maar vond dat niet erg prettig. Niet meer van deze tijd. Echter de producten en klantvriendelijkheid zijn super.

Steven

Complete kantoorinrichting besteld via Via-Direct. Op wat vertraagde bureaus na, verliep alles vlekkeloos!

Axel Vanderbroecke

Gekocht en laten leveren Dutchcreen kantoorschermen" . Ontvangst in winkel Aartselaar en afhandeling. Bestellen altijd vanuit België bij Via Direct, dik tevreden

Roger Hastings

Very happy with the gym lockers I purchased at LockersDirect for our new location in Nijmegen!

Frederika Bulder

In januari hebben wij een mobiel keukenblok Pro Art voor onze zorginstelling gekocht. Wij huisvesten mensen met dementie in onze woongroepen en zijn erg blij met deze zeer gebruiksvriendelijke... In januari hebben wij een mobiel keukenblok Pro Art voor onze zorginstelling gekocht. Wij huisvesten mensen met dementie in onze woongroepen en zijn erg blij met deze zeer gebruiksvriendelijke keuken. Keuken is makkelijk verplaatsbaar van A naar B heeft stalen relingen voor bewoners die niet meer zo vast op de benen staan en is voldoet aan al onze strenge veiligheidseisen. Zeer tevreden, bedankt ViaDirect!

Jean Abasse

Mobiele scheidingswanden besteld om tijdelijk wat vergaderruimtes te maken. Redelijke kwaliteit, maar ook erg goedkoop

Antoinette

5 draaideurkasten besteld voor ons nieuwe kantoor in Wezep. Helaas werden 2 van de kasten met verkeerde hangmappenframes geleverd. Wel binnen week alsnog de goede ontvangen. Verder prima kwaliteit... 5 draaideurkasten besteld voor ons nieuwe kantoor in Wezep. Helaas werden 2 van de kasten met verkeerde hangmappenframes geleverd. Wel binnen week alsnog de goede ontvangen. Verder prima kwaliteit en service

Anne

Aantal bureaufietsen besteld bij KantoorstoelDirect. Snel geleverd, prima service, maar kwaliteit valt een beetje tegen.............

Bob

Regelmatig bestellen wij Meister keukens voor ons aannemersbedrijf bij Kitchenettesdirect. Goedkoop, snel geleverd en prima service!

Sylvia

Heel blij met de klapstoelen Titan. Goeie prijs / kwaliteitverhouding