Leandro

Goede geholpen, was altijd bij ander bedrijf daar slechte service, via direct top!

Gustav Rivet

Goede geholppen met bureau

Rianne

Duimpies omhoog!!!!!!

Mels

Louter positief. Al jaren klant. Bestellen regelmatig lockers helemaal op maat. Worden snel en vakkanundig geholpen.

Gezellig personeel, in voor een grapje. Leuk geholpen met ladekasten

Basha

Communicatie laat te wensen over. Mijn bestelde keuken was ineens van de radar verdwenen.
Uiteindelijk bleek hij terug te zijn gestuurd naar de leverancier omdat hij te beschadigd was. Niemand was geïnformeerd. Moest dus langer wachten op mijn keuken. Vet irritant. Kreeg een taart als troost, maar dan kan ik geen week van eten.

Anisa

Ik belde voor een zit-sta bureaus, wist niet dat ze complete kantoren konden inrichten. Uiteindelijk dus alles bij hun besteld, stoelen, bureaus, scheidingswanden en opbergkasten. Handig!

Sophie Sneep

Hele mooie houten postkasten besteld. Moesten er wel even op wachten, maar zijn er erg blij mee!

Ashley Scheffers

Aardige medewerkers, goed geholpen met keuze bureaus

Ik ben totaal niet technisch en moest van mijn man een keuken regelen. Ik snapte er niks van, had duizend vragen. De meneer aan de telefoon bleef uiterst vriendelijk.