sinem elver

Vooral de gellak die ik besteld heb is super mooi en van goed kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

veronicanailproducts.nl is zeker een aanrader.

Sandra

Reparatie nagelfrees

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige service. Mijn frees was stuk, en ze hebben hem heel snel, zonder kosten, gerepareerd

Top

Goede kwaliteit

Tirza

Snelle levering, netjes verpakt. Alles aanwezig.

Beschrijf hier uw ervaring

Ziet er heel goed uit. De producten nog niet gebruikt

Kei Beauty

Zeer tevreden

Goeie producten

Miranda

Snel verstuurd. Goed verpakt en niet duur. Had een cadeaubon van bol.com daar een deel besteld en de rest rechtstreeks op de site

Beschrijf hier uw ervaring

Er waren wat dingen uitverkocht op de site. Geen idee of dit vaak en lang is . Ben nog niet zo bekend met Veronica. Ik hoop dat de producten snel aangevuld worden. Heb nog wel wat nodig.
4...
4 sterren omdat niet alles op voorraad was

Daphne

Handleidingen gellak en acryl nagels zetten, soak off remover

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend snel verzonden, netjes verpakt en goed product. Ik vond het jammer dat de handleidingen niet enkel samen besteld konden worden. Er moest een product met bijbehorende verzendkosten... Ontzettend snel verzonden, netjes verpakt en goed product. Ik vond het jammer dat de handleidingen niet enkel samen besteld konden worden. Er moest een product met bijbehorende verzendkosten bijgekocht worden, anders werd het betalingsproces niet in gang gezet.

Malgorzata

Ik bestelde een manicure set voor beginners

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en geen problemen
Ik ben zeer tevreden

Goede service!

Producten zijn goed!

Jolie Nails

Goed degelijk product

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling en verzending vlot verlopen