Sigrid Beautyhouse

Een snelle service

Vriendelijke en duidelijk site

Mady

Snelle levering. Nagelborsteltje is wel écht héél erg klein (4cm), veel te duur voor dit product.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, dat is een feit. Nagelborsteltje is wel écht héél erg klein (4cm), veel te duur voor dit product.

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede morgen mevrouw De Boel,
Goede morgen mevrouw De Boel,
Bedankt voor uw beoordeling! Naar aanleiding van uw beoordeling hebben we inmiddels op 22 december geprobeerd met u contact op te nemen. Helaas hebben we op onze email van u geen reactie mogen ontvangen. Dit betreuren we zeer, aangezien we deze kwestie graag voor u hadden opgelost.
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u niet tevreden bent over de productinformatie bijhorend bij het door u aangekocht product: ‘ Nagelborstel ‘ .
Volgens onze productinformatie blijkt dat dit product deze volgende afmetingen kent, namelijk 6,5 lang cm x 3,5 hoog cm x 1,5 cm. In uw beoordeling geeft u aan andere afmeting door en we vermoeden, dat dit een onjuiste vermelding betreft doordat deze door u mogelijk is geschat.
Mocht u besluiten alsnog graag met ons in gesprek te willen omtrent uw vermelding, dan kunt u ons e-mailen naar contact@veronicanailproducts.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 06-58958959.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Twijfel nooit om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Faria

Zeer goeie producten.. heel blij mee !

Ingrid

Zeer snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Remover werkt goed. Je moet het wel langer laten inwerken dan de aangegeven tijd.

Esther

Goed spul snelle.service

Stella

Heel erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Nagels zijn makkelijk aan te brengen.

M Vissia

Super snel geleverd