8.2/10

KG Loodgieter

Betaalbare kwaliteit

N.V.T

Duidelijke website met goede uitleg, nette prijzen

Hdv

Goede en snelle levering ook goede naservice

nvt

mvt

VT Schilderwerken

Heb geen track and trace ontvangen, geen info na mail met order compleet, mijn inziens fout gemaakt bij de stap overhandigen aan DPD. Geen bestelling ontvangen van €161

track and trace klopt niet bij afgeven DPD, pakket niet te volgen

duidelijk website, goed spul voor eerlijke prijs

C. P. Bloemers

Alleen maar positief

Niet twee verschillende wattage's aangeven bij één product. Het is 2 of 3 watt, maar niet 2 en 3 watt dat is verwarrend.

Goed overzicht producten.

HJH van Waaijenburg

Perfecte service

zie bovenstaande positieve reaktie

Leon

Zal er niet weer kopen.

Sneller het aankoop bedrag terug storten.

nvt

VT

Meerdere malen wat besteld, altijd perfect, goed verpakt, track and trace etc. Maar recent twee bestellingen kort achter elkaar gedaan, waar de eerste perfect ging blijkt de tweede totaal mis te... Meerdere malen wat besteld, altijd perfect, goed verpakt, track and trace etc. Maar recent twee bestellingen kort achter elkaar gedaan, waar de eerste perfect ging blijkt de tweede totaal mis te gaan; geen track and trace ontvangen, geen levering, geen reactie op drie mailtjes, telefonisch niet te bereiken. Hierdoor ben ik teleurgesteld en heb ik verlichtingskopen een ultimatum gegeven om te reageren want het gaat om teveel euro's.
Mijn beoordeling is dus op basis hiervan om volgende kopers te waarschuwen:

reageren op mail, contact om klanten te informeren over de voortgang bij missers, probleem oplossend, voorstel doen, telefonisch te woord staan, voicemail door een vrouw laten inspreken

eenvoudige website met weinig artikelen, duidelijke uitleg, voorraad, kwaliteit voor eerlijke prijzen

Snijder

Na advies via de mail heb ik led-lampen met dimmer besteld. Keurig verpakt en heel snel binnen gekomen.

Denis van Oers

Overzichtelijk

lamphouders werden bijgeleverd (stond niet in de annonce)

foto's

Hageman