8.2/10

Conveyor Integrated Solutions BV

Nog niet goed.

Het onderdeel, een bewegingsschakelaar was niet goed. Ik heb hierover gemaild en gebeld maar kreeg geen contact. Ik hoop dat ik reactie krijg op de mail of dat ik er met bellen een keer door kom.

Goede en accurate levering.

Reactie Verlichtingkopen.nl:

Gelieve even contact met ons op te nemen via de mail.
Dat u geen reactie gekregen heeft kan kloppen, wij hadden vakantie tot 31 augustus zoals ook op de webshop op alle pagina's vermeld stond.

Rob Sellier

Okey

Zijn er geen goedkopere led-drivers voor de led inbouwspotjes?

Prijs/ kwaliteit

Ruud

Prettig bedrijf

De mogelijkheid om nog iets aan een bestelling toe te voegen is helemaal top.

Ooms

Rampzalig. Verzending duurde langer dan beloofd, de maten van het artikel kwamen niet overheen met wat op de site beschreven stond waardoor het niet paste en het heeft slechts 1 dag gefunctioneerd.... Rampzalig. Verzending duurde langer dan beloofd, de maten van het artikel kwamen niet overheen met wat op de site beschreven stond waardoor het niet paste en het heeft slechts 1 dag gefunctioneerd. Toen ik het vervolgens terug wilde sturen weigerde men ook nog de wettelijke verplichte verzendkosten te vergoeden.
Eens en nooit weer!

1.Ervoor zorgen dat de beschrijving op de website correct is.
2. Deugdelijke spullen leveren die niet na 1 dag kapot zijn. 3. Zich aan de wet houden mbt garantie en retouren.

Mirjam

Snelle levering maar service laat nu even op zich wachten

Wanneer er een "klacht" binnen komt, eerst telefonisch, daarna via mail. Probeer het dan gelijk op te lossen. Telefonisch contact en mail contact was netjes maar zonder oplossing. We blijven heen en... Wanneer er een "klacht" binnen komt, eerst telefonisch, daarna via mail. Probeer het dan gelijk op te lossen. Telefonisch contact en mail contact was netjes maar zonder oplossing. We blijven heen en weer mailen. Het zou cordater kunnen, gewoon gelijk met een oplossing. Intussen paar dagen verder, wij willen veranda afmaken maar nog steeds geen antwoord...

snelle levering, net verpakt, contact is netjes en vriendelijk

Bas Blom

Snelle levering maar voor een garantie gevalletje lampje opgestuurd daarna niets meer vernomen maar een nieuwe besteld

Kijk ook even naar de kleine garantie gevallen

Snelle levering duidelijke website

Ace

Kan niet beter

Goede kwaliteit

Ton

Prima site en snel geleverd.

Snel en correct

Durwael Urbain

Top

ik zou niet weten wat er nog verbeterd kan worden

correct en snel

Erik

Uitstekend!

Goed product, precies wat ik zocht, duidelijke handleidingen erbij, erg handig