8.2/10

Nando

Super! Ik ben netjes geholpen en levertijd was snel en het was goed verpakt. Super kwaliteit, heb een aantal jaren geleden al andere lampjes gekocht en die doen het nog perfect!

Prijs is scherp en prijs goed

Daniel

12V softstart LED-dimmer gekocht. Die bleek niet te reageren op de puls, maar er volgde een behulpzaam emailagesprek waar bij ze via foto's mijn aansluitwerk beoordeelden, en ik er achter kwam dat... 12V softstart LED-dimmer gekocht. Die bleek niet te reageren op de puls, maar er volgde een behulpzaam emailagesprek waar bij ze via foto's mijn aansluitwerk beoordeelden, en ik er achter kwam dat ik iets verkeerd had gedaan. Helaas is de dimmer waarscvhijnlijk stuk nu, maar dat lag zeker niet aan deze behulpzame mensen.

Zeer goeie aftersales.

Rein

henk

Positief

ga zo door

gebruiksvriendelijk

Andre Groeneveld

Heel goed, snelle levering naar Belgie. Op aanraden van een vriend de verandaspotjes gekocht. Werkt als een trein. Helaas waren de connectors tijdelijk niet beschikbaar, deze heb ik ergens anders... Heel goed, snelle levering naar Belgie. Op aanraden van een vriend de verandaspotjes gekocht. Werkt als een trein. Helaas waren de connectors tijdelijk niet beschikbaar, deze heb ik ergens anders gekocht.

Helaas waren de connectors niet beschikbaar, kan gebeuren in deze tijd.

Duidelijke site en snelle levering. Daarnaast ook ene schappelijke prijs. Manuals waren ook toegevoegd in de doos, een plus.

Affourtit

Binnen paar dagen geleverd, echter een ander product dan op de afleverbon. Snel werd nieuwe geleverd en probleem opgelost.

Controle of juiste product verstuurd wordt

Duidelijke website, product snel gevonden via Google

Nass

Super snel alles geregeld

ga zo verder. ik heb het als zeer prettig ervaren

goede webwinkel met veel informatie over de producten

Bas Fleuren

Dat de site ook andere zaken aangeeft die je nodig hebt

Visser

Snel en accuraat