Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Joke

Sinds kort overgestapt naar voip telefonie van verbonden, bevalt goed.

Jos de Wit

Heb een 085 nummer laten doorschakelen naar mijn mobiel zonder dat ik een vast toestel hoef. Mensen hebben nu niet meer mijn 06 nummer en krijg ook geen whatsappjes meer. Dik tevreden!

Motorprofiel.nl

Zeer goed geholpen vooraf. Maar ook een berichtje achteraf of alles naar wens is. Uitstekend.
Wij hebben nu een meer professionele uitstraling en werken makkelijker dankzij Verbonden.

Gerard de Boer

Robert Haringsma

Ik heb sinds kort VoIP telefonie, bevalt erg goed. Als ik bel wordt ik altijd vriendelijk & goed geholpen door Erik.

Jan Peter

Via Google kwam ik bij jullie terecht, niet wetende dat alles zo goed en snel opgepakt zou worden. Mijn 085 telefoonnummer was werkelijk binnen enkele seconden actief. Ik ben erg tevreden!

Ilse

Blij met het aangeboden VoIP Starters Pakket.

janita jansen

Complimenten voor het persoonlijke contact en snelle afhandeling. Mooi om te zien dat alles binnen een paar minuten geregeld was. Daar kan de gevestigde orde nog flink van leren!

Isabel van Fit & Beauty Nederland

Voor onze Nederlandse BV hadden we een vast 085nummer nodig zodat we snel konden schakelen. Aangevraagd en binnen één uur was alles al geregeld. Top service (bedankt Iwan) en fijn te woord gestaan.

Franck Antonides / Payrollplaats

Telefonie van Verbonden is uitstekend! We zijn blij met de goede verbinding, mooi toestellen en goede service. We worden altijd snel en prettig geholpen. Zeker de ingesproken voicemail is een... Telefonie van Verbonden is uitstekend! We zijn blij met de goede verbinding, mooi toestellen en goede service. We worden altijd snel en prettig geholpen. Zeker de ingesproken voicemail is een aanrader. Verbonden bedankt en ga zo door, van ons krijgen jullie een dikke 10.