Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Cavalli Uitvaartbegeleiding

Wat een super snelle en fijne service, echt heel blij mee !!!

IT247

Goed, maar prijzig

Vlinders

Aardig, klantvriendelijk en snel geholpen

Stichting De Jut Fabriek Terschelling

Super klanten service naast een goed product

Hänsömn B.V.

Goed bedrijf met fijne mensen die je altijd te woord staan en helpen wanneer je er zelf even niet uitkomt.

Pius Vale Uitvaartdienstverlening

Fijne club om mee samen te werken, reageren snel en zijn er direct als je ze nodig hebt.

eWidget

Goede service

Tanzania Specialist B.V.

Zeer goed! snelle reactie, zeer betrokken medewerkers. Ik vraag me weleens af hoe ze het voor elkaar krijgen. Voorbeeld voor elk bedrijf!

Kim Klaver

Prima service

Roel K

Schandalig! Na jaren lang betalende klant te zijn van Verbonden, kwam ik er na een controle per toeval achter dat de dienst niet meer werkte. De doorschakeling kwam niet door en ik heb 7 maanden aan... Schandalig! Na jaren lang betalende klant te zijn van Verbonden, kwam ik er na een controle per toeval achter dat de dienst niet meer werkte. De doorschakeling kwam niet door en ik heb 7 maanden aan potentiële klanten misgelopen die mij niet konden bereiken. Nadat ik Verbonden hierover informeerde legde ze de verantwoordelijkheid bij mij neer. "Ik had ze eerder moeten inlichten over de storing" Zelfs een compensatie voor de de maandelijkse kosten die ik voor hun (gebrekkige) dienste betaald heb, gaven ze geen gehoor aan. Ik raad iedereen af om met deze partij zaken te doen.

Reactie Verbonden:

Zoals besproken kunnen we niet achterhalen waar de fout is ontstaan, maar door de onderlinge communicatie een oplossing zoeken helaas lastig is gebleken. De melding dat de je niet bereikbaar was,... Zoals besproken kunnen we niet achterhalen waar de fout is ontstaan, maar door de onderlinge communicatie een oplossing zoeken helaas lastig is gebleken. De melding dat de je niet bereikbaar was, kwam pas op Vrijdag 19 november bij ons binnen. Maandag 22 november heb ik gereageerd om een oplossing te vinden. Daarop heb ik pas een reactie gekregen op Donderdag 2 december. De dienst heeft wel gewerkt, alleen de communicatie tussen je toestel en onze app niet. Dit kan door een legio aan externe redenen zijn geweest. Als je toch graag een oplossing wil vinden, we ten alle tijden openstaan voor suggesties, maar wij niet kunnen compenseren voor iets wat niet in onze macht ligt.