Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
9.8/10
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Rogier

Erg tevreden over Verbonden en Iwan. Altijd fijn contact gehad en zou Verbonden zeker aanbevelen.

TanzaniaSpecialist.com

Geen moeite is teveel voor Verbonden.nl
Geen moeite is teveel voor Verbonden.nl
Na een aantal voip toestellen voor ons te hebben ingesteld voor onze Afrikaanse vestiging, hebben ze dat snel en perfect geregeld. Nu hebben we met ons verkoop team een uitje in een gebied met zeer beperkte 4G verbinding. Ze hebben voor komende dagen ingesteld dat de telefoon meteen overgaat op het telefoonnummer en de 4G dus wordt overgeslagen, letterlijk dus weer om ervoor te zorgen dat wij goed verbonden blijven!!!
Niets is teveel voor hen om ervoor te zorgen dat het goed werkt voor hun klanten. Wij als TanzaniaSpecialist.com waarderen het meedenken van Verbonden heel erg.
Ook het aanvragen van internationale telefoonnummers gaat erg goed. Ga zo door!! dikke pluim Verbonden team

G. Bijkerk - PurSense

Simpel eenvoudig en transparant. Goede dienstverlening!

Kapsalon Esté

Ik ben tevreden!

Freddie Kessels

Enige opmerking/advies welke ik heb gaat over de snelheid betreffende de doorontwikkeling van de dienstverlening, deze kan mijns inziens (met de huidige mogelijkheden) beter.

NRR Wakwn

Goed bedrijf!

Hans-Jurgen Christiaans

Het werkt zoals het moet werken.

Noord Ned Consult

Het instellen van meerdere nummers via de website lijkt simpeler dan het is. Eén van mijn vaste nummers maakte geen verbinding omdat het door een lus werd doorverbonden naar zichzelf. Dit komt mede... Het instellen van meerdere nummers via de website lijkt simpeler dan het is. Eén van mijn vaste nummers maakte geen verbinding omdat het door een lus werd doorverbonden naar zichzelf. Dit komt mede door de benamingen op de site, zoals belplan waar het doorverbinden mee bedoeld wordt.

NL Sporter

Tevreden, geen opmerkingen verder.

Jeroen - DVK BV

Super fijn systeem en de helpdesk is geweldig. de hulp bij instellingen is geweldig. Systeem stabiel en eindeloze mogelijkheden. echt een aanrader