Kwaliteit van het product

Monique Meijer

Heb nog maar 1 keer besteld en was een prima ervaring

Het sterkste punt voor mij is dat ze producten verkopen die je moeilijk ergens anders kunt kopen.

Positief, duidelijke website en snelle, verzorgde levering.

Eerste bestelling. Dag later geleverd dan aangekondigd.
Veredr alles volgens verwachting.

nee

nee

Fijne producten en snelle levering.

Fijne producten, mooie website.

Contact via de mail verliep in eerste instantie moeizaam, maar telefonisch ging vanuit mijn kant moeizaam... Uiteindelijk elkaar te pakken gekregen en werd fijn opgepakt!

Daisy

Nav de aankoop van het laatste boek nam Nadia en Merijn heb ik een aantal artikelen besteld.
Wat ik jammer vond dat als je aangaf je in te schrijven voor de nieuwsbrief je bij je eerste bestelling korting zou krijgen. Bij het afrekenen stond echter niet iets waar je dit op af kon vinken!
De artikelen tochmasr besteld en die zijn volgens afspraak geleverd, keurig verpakt

Ik vond het lastig om de artikelen te kunnen vinden op de site werd steeds naar de start pagina terug gestuurd

De bestelling heb ik nog niet binnen vanwege een latere levering.
De bestelling heb ik nog niet binnen vanwege een latere levering.
Toen ik terugbelde werd ik er kortaf en onvriendelijk te woord gestaan. Terwijl ik op jullie verzoek terugbelde!!! Achteraf vond ik dat erg vervelend!

Lenie

Zie bij verbeterpunten

Kreeg een andere olijfolie aangeboden met mijn instemming,maar ik had opgegeven naar een post afhaalpunt en nu kreeg ik het pakket thuis. Gelukkig waren we thuis. Advies kijk nog even na waar het... Kreeg een andere olijfolie aangeboden met mijn instemming,maar ik had opgegeven naar een post afhaalpunt en nu kreeg ik het pakket thuis. Gelukkig waren we thuis. Advies kijk nog even na waar het heen moet.

schulhof@home.nl

Goed.

Goede kwaliteit en vlotte levering

Jörgen Bierau

Vertraging in bezorging prima opgepakt, afspraak nagekomen.

Leuk assortiment.

AM

Prima, goede service

Snelle reactie op gestuurde mail

nvt