Peter

Goede service en advies.

Pijpers

Overkapping geïnstalleerd met knik in het dak zodat het water over de knik naar de afvoer moet, kansloos dus. Meerdere malen hierover gebeld, gemaild en zelfs het bedrijf een bezoek gebracht. Overkapping geïnstalleerd met knik in het dak zodat het water over de knik naar de afvoer moet, kansloos dus. Meerdere malen hierover gebeld, gemaild en zelfs het bedrijf een bezoek gebracht.
Hun oplossing is een poer te laten zakken maar daarvoor worden dan bij ons kosten in rekening gebracht.
Ons advies aan nieuwe klanten is pas betalen als alles 100 % in orde is,
Prachtig product, installatie niet door vakmensen gedaan, klantvriendelijkheid ver onder peil.
Wij voelen ons genaaid.

Geef je fouten toe en los het zonder kosten voor de klant op.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer/mevrouw Pijpers,
Beste meneer/mevrouw Pijpers,
Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zoals eerder besproken met u is de overkapping volgens de montagevoorschriften van de leverancier geplaatst en voldoet deze ook aan de kwaliteitseisen die wij stellen aan onze producten. Om hier zeker van te zijn, hebben wij nadrukkelijk advies gevraagd aan de externe leverancier. De uitkomst hiervan is ook met u gecommuniceerd.
Uiteraard is het mogelijk om aanpassingen te doen als deze gewenst zijn, hier berekenen wij echter kosten voor, omdat de werkzaamheden niet noodzakelijk zijn en ook niet veroorzaakt zijn door onjuiste montage door ons montageteam.
Naar onze mening hebben wij ons uiterste best gedaan om een passende oplossing te vinden.
Team Vandentop Tuinhout

luc keersebilck

Top tafel, alleen jammer dat er sporen nablijven wanneer er iets als decoratie op tafel gezet

is optimaal

degelijkheid

P-Rimapas

Ik denk dat ik al meer dan 25 jaar een kant ben bij de toenmalige van der SIJDE dus ik hoop nog eens 25 jaar bij Vandentop Turnhout klant te blijven.

Caroline Van den Brink

Jammer dat er een paar planken beschadigt waren ( de mes en groef )

Zorg dat alle planken heel bij de klant komen.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste mevrouw Van den Brink,
Beste mevrouw Van den Brink,
Bedankt voor uw review, wij vinden het vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Ik begreep dat uw klacht nog niet bekend is bij onze service afdeling. Als u ons een bericht stuurt met foto's van de schade naar service@vandentop.nl, dan kijken we graag samen met u naar een passende oplossing.
Team Vandentop Tuinhout

Pascal

Douglas schuttingdeur geleverd, zeer goede kwaliteit.
Super blij mee.

Goede kwaliteit

Emiel Bult

Goed en snel geholpen.

Soetekouw hovenier

Soepel pak me spullen en geef op wat ik heb meegenomen

Thijmen Vervoorn

Mooi en eerlijk bedrijf!
Helpen je waar nodig en leveren zoals het hoort.
Website zit ook erg goed in elkaar!

Misschien wat meer info op de site over hoe te monteren.
Dit kan mooi door bijvoorbeeld korte video s te maken met daarin instructie hoe je bepaalde plank oid monteert.

Communicatie omtrent bestellen en afhalen is helemaal top! Ook word er goed meegedacht en geholpen waar nodig.

Robert

Fijne communicatie

Goede communicatie over de levering